sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 trenger hjelp med å velge avatar... tror jeg skal bruke en av disse, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken.. noen med forslag? teit spm, kanskje.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 beyons eller hva den het. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 her er det jo et godt utvalg... Edit: en link hadde kanskje vært noe Edit: JIPPII jeg her 600 innlegg.... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 ernie85: ok.. takk.. skal se litt gjennom dem en link? til hva? hvor? :o grattis med din 600'ede post hehe Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 (endret) slee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 slutte å ha dame-avatarer?.. avataren skal vel være en beskrivelse av deg selv? er du en pinnemann nice pinnemann btw Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 slutte å ha dame-avatarer?.. avataren skal vel være en beskrivelse av deg selv? 1. jeg fjerner den IKKE! 2. ingen har sagt at den skal beskrive meg selv... 3. hva om jeg er transvestitt og føler meg som en kvinne... :wink: 4. tror ikke DU har en bedre avatar... den beskriver iallfall ikke deg... tror jeg... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ernie85:(1) en link? til hva? hvor? :o (2) grattis med din 600'ede post hehe 1. hehehe... glemte å sette inn en link... ordet "her" var ikke en link da jeg la inn innlegget.... 2. 600 takk , er nok snart oppe i 700 bare vent :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 avataren må da vel ikke beskrive en selv, men det kan da beskrive hva man liker hvis de skulle beskrive en selv, tror jeg flesteparten på HW.no måtte skifte avatar Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 avataren må da vel ikke beskrive en selv, men det kan da beskrive hva man liker hvis de skulle beskrive en selv, tror jeg flesteparten på HW.no måtte skifte avatar det der likte jeg bedre :wink: ELSKER avataren min.... og den kommer neppe til å bli skiftet ut på en GOOOOOOD stund... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 det der likte jeg bedre :wink: ELSKER avataren min.... og den kommer neppe til å bli skiftet ut på en GOOOOOOD stund... damn! mistet avataren min... FU start.no!!! hadde hjemmesidekonto på start.no (home.no.net) der avataren +hjemmesida var lagret.. hadde også en god del mailer med passord etc i inboxen på mailen! men nå er plutselig alt fucka!! : kontoen er omgjort til en kun-mail-konto igjen, og jeg har mistet alle mailene.. aaaargh!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 slutte å ha dame-avatarer?.. avataren skal vel være en beskrivelse av deg selv? nå som du sier det så ser jeg likheten mellom avataren min og megselv!! Lenke til kommentar
spindle Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 avataren må da vel ikke beskrive en selv, men det kan da beskrive hva man liker hvis de skulle beskrive en selv, tror jeg flesteparten på HW.no måtte skifte avatar Avatar = synonym of a virtual clone Den egentlige meningen er vel at det skal avspeile personen som har den, eller hvordan den personen ønsker å bli oppfattet / være. Men det er tydeligvis mange som bare legger inn en dame...hva skal man tro? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Avatar = synonym of a virtual clone Den egentlige meningen er vel at det skal avspeile personen som har den, eller hvordan den personen ønsker å bli oppfattet / være. Men det er tydeligvis mange som bare legger inn en dame...hva skal man tro? man kan vel ha avatar som avspeiler hva man liker da? kan vel ha dame som avatar da... siden de fleste gutter/menn liker damer Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 avataren må da vel ikke beskrive en selv, men det kan da beskrive hva man liker hvis de skulle beskrive en selv, tror jeg flesteparten på HW.no måtte skifte avatar Avatar = synonym of a virtual clone Den egentlige meningen er vel at det skal avspeile personen som har den, eller hvordan den personen ønsker å bli oppfattet / være. Men det er tydeligvis mange som bare legger inn en dame...hva skal man tro? legg merke til avataren min... den gjenspeiler min indre sjønnhet og IKKE mitt ytre... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 avataren min er tilbake :D beyonce forever start.no hadde problemer, men de er nå fikset Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 avataren min er tilbake :D beyonce forever start.no hadde problemer, men de er nå fikset Åhh er det beyonce knowles?? Mmmm... :pese som hund: Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 slutte å ha dame-avatarer?.. avataren skal vel være en beskrivelse av deg selv? hmm.. lurer på hva jeg er ? woot, 50-ende post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå