Lukilock Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hallo! Sitter her med nyformatert PC med Hamachi 1.0.2.3. Er ganske sikker på at det er den nyeste Hamachi`n.. Uansett; Mens jeg spilte BF2 så merka jeg at det lagga en del, og så sjekka jeg oppgavebehandling. Der sto det at Hamachi brukte mellom 40-50% av CPUen min, og det skal det vel ikke bruke? Noen som hvet hva som er galt? Skal jeg prøve en eldre versjon av Hamachi? Sempron. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har du en dobbelkjerne-prosessor? I så fall vil 40-50% bruk bety at Hamachi bruker 100% av en kjerne, noe som er typisk når et program krasjer eller opplever bugs. Det beste er å bare prøve å restarte programmet, men hvis problemet gjentar seg kan du prøve å oppdatere programmet eller i verste fall nedgradere programmet. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Har Duo CPU ja.. Nedgraderte og da funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå