the_totning Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hey. har en del høytalere liggende og vurderer nå og kjøpe meg en billig stereo forsterker. (på rommet ikke i bil) den burde ikke koste mer en rundt 2000. den må være så kan koble på pc slik at får brukt den som avspiller. kjempe fint om kanskje hadde støtte for og koble til logitech subern min noen tips siden jeg er ganske ny på dette området ? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kunne vært greit å vite hva slags høyttalere du hadde. Subben din har en integrert forsterker, så den trenger bare signal, og det kan du bare ta rett fra PC-en. Altså at du kjøper en y-split jack kabel, (han<hun/hun), og kobler forsterkeren på den ene, og subben på den andre. Tviler på at du trenger noe mer avansert og kraftig enn Argon AMP3245, men om du vil ha noe bedre, så kan du se på Cambridge 340A SE. Av kabler trenger du som nevnt 1 stk. Y-kabel som går fra han til to hunner, derfra og ut til forsterkeren bruker du en jack til RCA kabel (han-han) Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Kunne vært greit å vite hva slags høyttalere du hadde. Subben din har en integrert forsterker, så den trenger bare signal, og det kan du bare ta rett fra PC-en. Altså at du kjøper en y-split jack kabel, (han<hun/hun), og kobler forsterkeren på den ene, og subben på den andre. Tviler på at du trenger noe mer avansert og kraftig enn Argon AMP3245, men om du vil ha noe bedre, så kan du se på Cambridge 340A SE. Av kabler trenger du som nevnt 1 stk. Y-kabel som går fra han til to hunner, derfra og ut til forsterkeren bruker du en jack til RCA kabel (han-han) Ait!, har 2 stykk Yamaha høytalere osm står på stativ, aner ikke modell. så har jeg 2 stykk noe større kingstone høytalere. Ps: hvilken kabel trenger jeg fra pc til forsterker ? da dette vil være hvor jeg skal spille musikk fra ? Endret 28. november 2007 av the_totning Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 For tilkobling mellom forsterker og PC trenger du kun en RCA->Minijack. Kan kjøpes enten samme stedet du kjøper forsterkeren eller en billigere type på Clas eller Biltema. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Står mellom http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo...rker_soelv.htm# Og http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....0&cid=5512# Noen tips på hvilken jeg burde velge av de ? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Uten tvil Cambridge. Alle disse tax-merkene er fæle greier spør du meg. Cambridge står for enkelthet og kvalitet for pengene,et kjøp du ikke vil angre på Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 oki åpen for andre synspunkter også Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Om du vil ha noen som stemmer for Dantax må du enten innom 4chan eller VG diskusjon Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 oki åpen for andre synspunkter også Brukt? Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 hehe, sett på brukt, men ingen rundt i området her Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg får tilsendt både brukt sub og brukte høytalere nå snart. Så ser ikke noe problem i å bruke posten. Og har foresten også fåt forsterkeren gjennom posten også. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 fikk Cambridge i dag. helt ok forsterken. ikke noe spessiel, men fungerer helt ok. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg får tilsendt både brukt sub og brukte høytalere nå snart. Så ser ikke noe problem i å bruke posten. Og har foresten også fåt forsterkeren gjennom posten også. posten fucka opp mine dynavoice m-65 høytalere, men nektet å erstatte dem siden det ikke var noen synlige skader på utsiden av høytaleren. var et stort hull i selve esken rundt og den hadde knust en sponplate osv som skulle beskytte høytaleren. var visst ikke beviser nok. jaja, godt disse høytalerne bare er en midlertidig løsning frem til i sommer da jeg muligens kjøper b&w 683 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå