Gå til innhold

WD med 10.000 rpm s-ata disk!

knut

Anbefalte innlegg

xibit labs nyhet

Det kan likevel bli veldig spennende med s-ata disker!

"The new line of WD’s HDDs will offer 8MB buffer, Serial ATA-150 interface and the glamour 10 000rpm fluid dynamic bearing motors! According to this Japanese web-site, WD plans to offer 5 year limited warranty on the HDD with MTBF of 1.2 million hours"

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt 10`000 RPM Disker i flere år, og har ikke vært plaget av støy!! Jeg har en gammel 7200 rpm 4,1 GB SCSI-2 DISK, (Conner) og en 2,1 GB 5400 QUANTUM EMPIRE, begge er dobbel profil dvs. dobbelt så høye som en vanlig 3,5 disk. DISSE BRÅKER!!! NOE VANNVITTIG!!!! De står i pc`en, blir ikke brukt. Briefe med gammle pc`komponenter!!! HEHE! Har en 2x CD brenner i pc`en også, SCSI. 2x les, 2x write. CADDY mating, SONY CDU-920-S, kosta 9990 kr for mangen herrens år siden!!!

Men uansett! ikke kom å klag over støy nivået på nye 7200 rpm, og 10`000rpm disker. De bråker ikke så mye!!! Litt støy må en da tåle! Synes visse her syter litt for mye.

Dette blir nok mine neste disker. Må ha en to-tre stykk av de der ja!! Gleder meg!! :D

Lenke til kommentar
Og så jeg som synes min WD 7200 bråker... :roll:
Så har du vel neppe fluid motor på den heller da.

Ang. 10k rpm på ATA-disker så må jeg bare si at dette har folk ventet på lenge. Endelig ser det ut til å komme. Forhåpenltigvis vil fluid-motorene gjøre de relativt stillegående også. (Det gjenstår jo egentlig å se/høre siden WD lenge har ligget langt bak i utviklinga når det gjelder støynivå)

Lenke til kommentar

Jaaaaa :woot:

dette har jeg ventet på i mange år nå, harddiskene er for treige slik de er nå, og forhåpentligvis blir 10000rpm og 15000rpms noe som blir en realitet snart.

dette med støy; hvorfor i huleste er det så mange som klager på støy? spesielt på harddisker, de nye harddiskene jeg har nå er da ikke hørbare engang, kanskje folk taper kabinettet rundt hodet.. ikke vet jeg..

harddisk støy er ekstremt overdrevet spør du meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...