Gå til innhold

Noen som har tips om hvor man kan kjøpe billig konsoll og spill?

vegesim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ahh, kjekt å vite.

Brukte dvdboxoffice mye før, men har brykt vgp.ca det siste året. Ingen grunn å gå tilbake altså...

men vet du hvor mye du må betale i frakt på vgp.ca ??

Nå har jeg aldri bestilt mer enn ett spill av gangen, men frakten ligger vel på ca 5 CAD på det billigste alternativet. Til sammenlikning med dvdboxoffice kommer du vel rimelig likt ut, vgp har frakt i tillegg, men prisen er noen dollar lavere. Hos dvdboxoffice er frakten inkludert i prisene, men så koster det samme spillet som oftest noen dollar mer enn hos vgp.ca...

Det var forsåvidt den kjappe leveringen til vgp som gjorde at jeg skiftet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Ahh, kjekt å vite.

Brukte dvdboxoffice mye før, men har brykt vgp.ca det siste året. Ingen grunn å gå tilbake altså...

men vet du hvor mye du må betale i frakt på vgp.ca ??

Nå har jeg aldri bestilt mer enn ett spill av gangen, men frakten ligger vel på ca 5 CD-en på det billigste alternativet. Til sammenlikning med dvdboxoffice kommer du vel rimelig likt ut, vgp har frakt i tillegg, men prisen er noen dollar lavere. Hos dvdboxoffice er frakten inkludert i prisene, men så koster det samme spillet som oftest noen dollar mer enn hos vgp.ca...

Det var forsåvidt den kjappe leveringen til vgp som gjorde at jeg skiftet.

Hvor lang tid tar det ca. ? :)

Men hva syns du om å betille konsoll på en av de sidene vi har fått opp her nå? :hmm: Tenker da på Ps3

Endret av vegesim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om det var gratis frakt på ps3 du tenkte på når du skrev førsteinnlegget, er det samme hvilken butikk du bruker, for ingen av dem sender en ps3 gratis over atlanteren...

En så dyr gjenstand vil jeg ha levert med DHL eller UPS, da er man garantert å få det man har bestilt, men koster vel oppimot en tusenlapp. Det er et par ting å være klar over før man impoterer en konsoll, men om du har kontroll over de og er villig til å ta en viss risiko er det bare å kjøre i vei og bestille. Jeg har dog ikke brukt noen av de to butikkene til å impotere konsoller da jeg har handlet mine fra japan...

EDIT:

Alle spillene jeg har bestilt fra vgp.ca har komt innenfor en uke etter bestilling...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...