vegesim Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Har hørt det var en canadisk nett side, som var så billig! Pluss at man ikke trengte å betale frakt. Stemmer dette? Kan noen si meg hva den siden heter.. ? -Takker Endret 28. november 2007 av vegesim Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Video Games Plus ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Video Games Plus ? Er nok dessverre ikke VGP han leter etter, siden det ikke er gratis frakt. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Video Games Plus ? kanskje det var den, men jeg hørte det var en canadisk side som man slapp å betale port på! er det denne?? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Tror hvertfall at du kan be dem om å merke det som gave ellerno, ikke helt sikker :S Endret 28. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dem merker den med 20 CAD, men du må da fortsatt betale frakt. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Dem merker den med 20 CAD, men du må da fortsatt betale frakt. Men kan jeg kjøpe ting fra VGP? Kan jeg f.eks. kjøpe meg konsoll via den siden? er det egentlig så lurt.. (?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med dvdboxoffice.ca? Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 www.dvdboxoffice.com brukte jeg i fem år til ntsc xbox og gamecube, men de har i det siste begynt å merke pakkene sine med innholdets verdi. Det fant jeg ut the hard way når jeg kjøpte matrix boksen i hd dvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ahh, kjekt å vite. Brukte dvdboxoffice mye før, men har brykt vgp.ca det siste året. Ingen grunn å gå tilbake altså... Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ahh, kjekt å vite.Brukte dvdboxoffice mye før, men har brykt vgp.ca det siste året. Ingen grunn å gå tilbake altså... men vet du hvor mye du må betale i frakt på vgp.ca ?? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 www.play-asia.com er også en bra side å bestille spill fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Ahh, kjekt å vite.Brukte dvdboxoffice mye før, men har brykt vgp.ca det siste året. Ingen grunn å gå tilbake altså... men vet du hvor mye du må betale i frakt på vgp.ca ?? Nå har jeg aldri bestilt mer enn ett spill av gangen, men frakten ligger vel på ca 5 CAD på det billigste alternativet. Til sammenlikning med dvdboxoffice kommer du vel rimelig likt ut, vgp har frakt i tillegg, men prisen er noen dollar lavere. Hos dvdboxoffice er frakten inkludert i prisene, men så koster det samme spillet som oftest noen dollar mer enn hos vgp.ca... Det var forsåvidt den kjappe leveringen til vgp som gjorde at jeg skiftet. Endret 28. november 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Ahh, kjekt å vite.Brukte dvdboxoffice mye før, men har brykt vgp.ca det siste året. Ingen grunn å gå tilbake altså... men vet du hvor mye du må betale i frakt på vgp.ca ?? Nå har jeg aldri bestilt mer enn ett spill av gangen, men frakten ligger vel på ca 5 CD-en på det billigste alternativet. Til sammenlikning med dvdboxoffice kommer du vel rimelig likt ut, vgp har frakt i tillegg, men prisen er noen dollar lavere. Hos dvdboxoffice er frakten inkludert i prisene, men så koster det samme spillet som oftest noen dollar mer enn hos vgp.ca... Det var forsåvidt den kjappe leveringen til vgp som gjorde at jeg skiftet. Hvor lang tid tar det ca. ? Men hva syns du om å betille konsoll på en av de sidene vi har fått opp her nå? Tenker da på Ps3 Endret 28. november 2007 av vegesim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Om det var gratis frakt på ps3 du tenkte på når du skrev førsteinnlegget, er det samme hvilken butikk du bruker, for ingen av dem sender en ps3 gratis over atlanteren... En så dyr gjenstand vil jeg ha levert med DHL eller UPS, da er man garantert å få det man har bestilt, men koster vel oppimot en tusenlapp. Det er et par ting å være klar over før man impoterer en konsoll, men om du har kontroll over de og er villig til å ta en viss risiko er det bare å kjøre i vei og bestille. Jeg har dog ikke brukt noen av de to butikkene til å impotere konsoller da jeg har handlet mine fra japan... EDIT: Alle spillene jeg har bestilt fra vgp.ca har komt innenfor en uke etter bestilling... Endret 28. november 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva betyr backorder på VGP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå