N|troXx Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei, holder på med et skoleprosjekt og må da vite hvor Bryggeriet til Corona ligger, har funnet hjemmesiden deres men er ikke helt stø på spansk. Er engelsk side også men finner ingen ting. Noen her som vet hvor bryggeriet til Corona extra ligger? hvor i mexico, andre land?? Håper noen med gode geografi kunskap kan hjelpe meg raskt. Takk Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det blir brygget av Grupo Modelo som har hovedkvarter i Mexico City. Du kan lese mer her og her. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 var ikke dette jeg tenkte på, all wikipedia info har jeg funnet, men jeg lurer på hvor Corona blir produsert, altså ved hvilket Bryggeri i Mexico, og hvor er så dette bryggeriet lokalisert?? Men takk for svar alikevel, selv om jeg ikke fant det jeg skulle. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skal du ha gateadressen eller? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tror faktisk det er i Ciudad Obregón, Mexico Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Skal du ha gateadressen eller? Er i så fall Carr. Federal 15 Km 1849, Zona Industrial 2, Ciudad Obregon, Mexico EDIT: Litt googling each day keeps the latskap away. Endret 29. november 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå