I.A.G. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 har ikke hw. postet dette før? kjenner igjen videoen og teksten Yep. Den er bare oppdatert et par ganger siden det. (Sjekk når tråden ble startet. ) Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 sjønner du engelsk burde du heller se på Newegg TV sin tutorial på Youtube: del 1: http://www.youtube.com/watch?v=lPIXAtNGGCw. del 2: http://www.youtube.com/watch?feature=iv&src_vid=lPIXAtNGGCw&annotation_id=annotation_92066&v=d_56kyib-Ls. pluss ein del 3: Lenke til kommentar
wagstar92 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 lurer på om når du bygger pc'en din selv følger da med operativ system ? har vurdert å bygge pc selv Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 lurer på om når du bygger pc'en din selv følger da med operativ system ? har vurdert å bygge pc selv Kjøper du en pc i deler følger det ikke med OS, det må kjøpes (eller lastet ned fra nettet gratis) separat. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 lurer på om når du bygger pc'en din selv følger da med operativ system ? har vurdert å bygge pc selv Nei, dette må kjøpes, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630907 som du ser så koster det ca 900.- for en rimelig versjon av Windows 7. Hvis ikke så kan du gå for Linux eller lignende som er gratis og kan lastes ned. Lenke til kommentar
AndreasBjorne Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk! Jeg tenkte jeg skulle bygge en PC til neste år. BARE ETT SPØRSMÅL: Passer alle hovedkort (med skjermkort og USB-innganger etc.) til alle kabinetter? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 nesten, du har flere formfaktorere som forklarer slikt. atx, microatx, mini itx, e-atx. hva som er hva står forklart på både hovedkort og kabinett når du er på nettsidene og handler. det mest vanlige er atx. de fleste hovedkort er i dette formatet og stort sett alle kabinetter fra midi og oppover har plass til dette. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Veldig fin guide! Det jeg er usikker på er hvordan vet man hvilke kabler som skal plugges i de forskellige delene? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er som et puslespill. Hver kabel passer bare ett sted. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Takker Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvor får man tak i en sånn svart "pute"? han bruker for å ha hovedkortet på? Følger det med? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hva mener du med svart pute? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hva mener du med svart pute? Den han har hovedkort paa faar ikke aa odelegge noe Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hva mener du med svart pute? Den han har hovedkort paa faar ikke aa odelegge noe Bare sett det oppå hovedkort esken Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hva mener du med svart pute? Den han har hovedkort paa faar ikke aa odelegge noe Bare sett det oppå hovedkort esken Ok Faar PCn paa mandag, haaper alt gaar bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kjempe bra video for dem som skal prøve seg på PC-bygging. Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 trenger man et spesielt skru verktøy til å skrue fast skruene i hovedkort og strøm forsyning ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 å ja, du trenger ordentlig hightech over the top grisedyre stjerneskrutrekkere fra f.eks fra chlas olson eller europris e.l. regn med å måtte bla opp opptil flere tiere. eller for å svare normalt: en helt vanlig stjernetrekker er nok. 1 Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 hei. jeg kjøpte en stasjoner pc for et par dager siden og jeg har kommet litt men jeg har et problem med front panelets ledninger som [HD audio],[power led +] og diverse jeg finne rett og slett ikke ut hvor de skal være på hovedkortet. jeg har funnet plassen hvor du skal plassere ledninger fra panelet men det er så mange + og - jeg blir gal ! kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 sjekk manualen til hovedkortet. du finner den på hjemmesia til produsenten. dessuten pleier det å være greit merka på hk. dersom du ser nøye på kontakten så ser du at det er liten svart pil (trekant) på ene sia, det er den som skal på plus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå