Kurt Grusom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Lurer på å kjøpe laptop nå om ikke så alt for lenge.. Håper noen med peiling kan hjelpe meg litt! Tenker en 15 tommers skjerm Hvor mye penger vil du bruke? Maks 7000-8000. Helst førstnevnte, men er det noe supert slenger jeg på en lapp ekstra. Hva skal du bruke maskinen til? Photoshop CS3, Lightroom 1.3, Photomatrix, surfing, dokumentbehandling, muligens litt uavansert spilling, se på film, brenne cd'er og DVD-er, spille musikk, synce iPod.. Det er jeg kommer på i farta. Viktig! MÅ kunne kjøre tre førstnevnte programmer godt Hvilke krav stiller du til maskinen? Minst 1GB minne, helst 2 eller mer. Dersom det bare er en GB må det kunne oppgraderes til 2 eller mer! HDD: Ikke veldig viktig, bruker mye ekstern. God skjerm til bildebehandling! MÅ ha innebygget WLAN-sak og dvd+cdbrenner. Gjerne minnekortleser men ikke et must. Minnekortleser er uviktig for meg dersom den ikke tar CF-kort, noe de fleste vel ikke gjør.. Har du noen spesielle krav til design/farge/fysiske mål? Så lett og portabel som mulig 15 tommer skjerm Er åpen for de fleste forslag, pøs på Takker for alle svar! //Jacmo Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 HP med en godt oppløst skjerm og ok ytelse til en veldig billig penge. Dårlig med godt oppløste skjermer i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Takk, skal sjekke den ut Andre alternativer folkens? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ingen andre muligheter altså? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå