RoninMasao Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Devil May Cry 4 Demo er på vei, og skal være ute før jul.. Ihvertfall på Japanese Marketplace! Kilde: Gamer.tm Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Woohoo, får håpe det kommer i Europa samtidig ôg. Kan man laste ned demoen om man lager seg en japansk Silver Account?? Skal man tro IGN kommer spillet Februar 08. Måneden på kalenderen er allerede dyppet i gullmaling^^ Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tror at jeg gleder meg. Jeg har ikke spilt et DMC spill før, men i sommer ble jeg hektet på ninja gaiden sigma og jeg har lest at dmc spillene er mye det samme. Stemmer det? Uansett så har jeg klokketro på capcom. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dette ser eg frem til Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Laste ned med Japansk Silver account er ihvertfall min plan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå