mghogli Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Jeg trenger ny mus på jobb, og tenkte jeg skulle gå for en trådløsmus. Har surfet litt rundt omkring for å se hva det er å velge i, og har funnet en god del forskjellig. Tenkte derfor jeg skulle spørre dere om dere har noen konkrete anbefalinger? Har sett litt på Logitechs trådløse, men de synes jeg virker klumpete, mens fatterns Microsoft Intellimouse synes jeg virker treg... tar jeg feil? Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Anbefaler Logitech og kun Logitech. Det er kvalitetsprodukter. De er tunge og solide å holde i, og du klarer ikke å ta knekken på en slik mus. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Anbefaler Logitech og kun Logitech. Det er kvalitetsprodukter. De er tunge og solide å holde i, og du klarer ikke å ta knekken på en slik mus. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vil anbefale Microsoft Wireless Laser 8000. Syns dette er en god mus som virker solid og har grei tyngde. Det er en bluetooth-mus. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ja men da blir det nok en Logitech. Fant en som ikke var så klumpete, og virker veldig grei. https://prisguiden.no/product.php?productId=48537 burde gjøre susen.. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den føles ikke så klumpete som den ser ut... Lenke til kommentar
cizz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Logitech VX Nano er jo rimelig liten og nett, og kan neppe beskrives som klumpete. Koster litt ekstra, men jeg er meget fornøyd med den. Dersom du bruker laptop, så kan mottakeren stå i laptopen hele tiden, da den er superliten! Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå