reds Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Her er et bilde jeg har tatt på framsiden av Hamar Katedralskole. Jeg er virkelig glad i arkitekturen på dette bygget, og liker den rene stilen som dette bildet får. Canon EOS 20D 1/60 F/5.0 18 mm ISO200 Slakt, vær så snill? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kul komposisjon. Mener at det minner veldig om et tidligere bilde du har lagt ut Fine farger, og veldig morsomt med hvordan bygget på siden speiler seg og blir "hel". Det ser foresten ut som om du har veldig mye støv på sensoren... En rens hadde kanskje gjort seg? Alternativt kan du klone det vekk. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Syns dette var stilig ja. Liker veldig godt de rette linjene. Du har også klart å finne en fin balanse mellom den lyse himmelen, og den mørkere bygningen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg må bare unnskylde den halve ørkenen som har sneket seg inn på brikken min. Noen som vet hvor man får renset utstyret på en sikker og ordentlig måte? Takker for kommentarer. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Oj, først så likte jeg ikke bildet, men så rettet jeg meg opp i ryggen og så at det lignet veldig mye på CS:S mappet fy_glasswar:P Det ble litt intressant. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Dæsken, noen som har spilt mye i det siste? Tenkte ikke over det, jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke så veldig sprekt, men et hederlig bilde av moderne arkitektur. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hyggelig at noen der ute liker bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå