enmannen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 En kompis klarte å slette feil partisjon i windows xp installasjonsprogrammet (boot cd) Han formaterte ikke, og har ellers ikke rørt partisjonen i ettertid. Forslag til måter/programvare som kan gjenopprette partisjonen? Har testet Active Partition Recovery og Easy Recovery uten hell. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 TestDisk skal kunne gjøre jobben. http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Men jeg vet ikke om den kan noe de andre programmene ikke kan, høres litt rart ut at de ikke fungerte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg brukte i min tid ntfs recovery, koster penger men funker fint Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har restora partisjoner jeg har sletta ved en feiltagelse både med Partition Magic og Acronis Disk Director. Klart, begge koster jo penger og TestDisk ser jo egentlig ut til å være midt i blinken, men tenkte jeg skulle nevne de som alternativ likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå