Gå til innhold

-Ingen spill fortjener perfekt karakter, ifølge GameAlmighty

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at dette skal være et problem. 10/10 karakteren er jo kun et problem dersom leseren faktisk oppfatter at dette er "det perfekte spill"

Når jeg ser en anmeldelse med 10/10 så tenker jeg ca dette :

- Ok... bra grafikk og ytelse i forhold til dagens standard.

- tøft...bra lyd i forhold til dagens standard.

- stilig.... bra gameplay og historie i forhold til den settingen/miljøet/verdenen spillet er lagt til.

- heftig...et spill som i sin helhet gir en god opplevelse av kvalitet og spillbarhet utifra hva som er "bra" i denne sjangeren"

Jeg tenker da ikke at :

- oooo...det perfekte spill. Hvis jeg kjøper dette spillet så trenger jeg aldri å kjøpe noe spill igjen noensinne.

Syntes artikkelen virker konstruert og gir egentlig litt det samme inntrykket som veldig mange overskrifter i VG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig :yes:

Blir litt for dumt dersom noen ser på det som det perfekte spill, da det aldri vil eksistere, i såfall kun for enkelte mennesker i såfall.

Et spill som HALO3, med dyp historie, god grafikk og teknisk sett meget bra, kontrollen sitter som et skudd og med funksjoner som 4 player COOP over Live og en utrolig MP fortjener det 10. (de fleste HALO intresserte er nok enige med meg). Det samme mener jeg Mass Effect gjør, selv om det ikke har hverken MP eller COOP. Det må altså gis karakter utofra det man får servert.

Men spill som får 10/10 ser jeg på som veldig gode kjøp som oftest, og jeg forventer en polert pakke uten tuklete og lite bra utviklet kontrollsystem (se f. eks FarCry predator hvor det er direkte frustrerende å få treffe det man faktisk sikter på) og heller ikke fullt av bugs.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke noe som ett "perfekt spill", og det vil det aldri gjøre heller.

Det finnes ikke engang ett menneske som går en hel uke uten en liten løgn...

Hva om man er alene på tur? :o Vel, lyge til seg selv.

Å si det ikke er ett menneske som ikke lyger en gang på en uke vil jeg si er å undervurdere mennesker, det er ganske mange av oss, og ikke alle kommer i situasjoner hvor man må lyge hver uke.

Tror ikke bestemor lyger hver uke, kan ikke se hun har noe å lyge om heller xD bare som eksempel.

Men spill er en smak sak, og GameAlmighty framtstår som arrogante svin der de legger ord og meninger i munnen på andre sider for så å jekke ned på de, uten å inse at de selv har gjort akkurat det samme som de sidene de hakker ned på. For, ja, de har nemlig ETT spill med 10'er, og det vil si dette er ett perfekt spill uten noen feil overhode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...