Gå til innhold

Flyteknikk i Grimstad

cp-nilsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Har noen her kjennskap til flyteknikklinjen på UiA i Grimstad?

Synes denne ser veldig spennende ut :)

Hvis noen her går der/har gått der eller kjenner noen som gjør det, hadde det vært fint hvis noen kunne fortelle litt :) Er begrenset hva du finner ut av på hjemmesidene til UiA..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har noen her kjennskap til flyteknikklinjen på UiA i Grimstad?

Synes denne ser veldig spennende ut :)

Hvis noen her går der/har gått der eller kjenner noen som gjør det, hadde det vært fint hvis noen kunne fortelle litt :) Er begrenset hva du finner ut av på hjemmesidene til UiA..

Går mekatronikk, dvs at vi følger en god del av de samme fagene (hadde i hvertfall opprop i samme rom første dagen). Det første jeg vet er at de er en ganske liten klasse! Sju stykker eller noe. Det gjør sikkert sitt til et bra samhold.

Det er nok endel hydraulikk, elektriske kretser, motorlære, vedlikehold og så tipper jeg på lovverk siden luftfart er strengt regulert. Ellers tipper jeg på standard ingeniørfag, dvs litt kjemi 10 sp, matte 30sp, mekanikk osv.

Ellers kan jeg si deg litt om UiA Grimstad, og det er at det er en veldig koselig skole med hyggelige lærere. De aller fleste trives veldig godt, masse fint vær i Grimstad (har vel landets "beste" klima, mest sol etc...), det er utrolig billig å bo her, studenthybel fra 2100kr måneden og korte avstander samt landets beste pølsebu! :p Eneste negative er de litt utdaterte lokalene, men i 2010 kommer nye, og de blir nok fantastisk bra, om man sammenligner med UiA Kristiansand... Edit: altså, Krsand sine er relativt nye og skikkelig flotte!

Endret av dagola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...