Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

The Gathering 2003 - billetter ute 12. februar kl 19:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde sikkert vært artig. Jeg har aldri vært på "dataparty" før (det er vel det TG er?) Mine motforestillinger er stort sett at gjennomsnittsalderern på slike tilstelninger en smule lav (dette er en antagelse fra min side. Er det noe folk over 25 der? Hva er egentlig snittalderen der? Hva gjør man der?

Har ikke noe spesiell kompetanse men liker å spille litt og synes det generaelt spass med data. Har jeg noe å gjøre der i det hele tatt?

Lenke til kommentar
masoval : er nok av folk over 25 ja :) Tross alt mange som begynte på 80 tallet som fortsatt er med :) Aldersspennet er grovt sett 15-35 år med et gj.snitt på ca 22 år vil jeg tippe.

og TG kan absolutt være noe for deg.

men TG ekke no folk som sliter med å sove når det bråker og er høy musikk :roll:

Lenke til kommentar

men TG ekke no folk som sliter med å sove når det bråker og er høy musikk  :roll:

Nå har det ikke akkurat vært mye lyd de siste åra, men er du trøtt nok så sovner du jo. Dersom du ikke klarer å sove pga lyden så får du sitte oppe i noen timer til ;) (alternativt booke hotellrom)

Kaptein_S: går noen rykter om at det blir mer scene stuff på TG i år blandt annet fordi mekka ikke blir arrangert :)

Lenke til kommentar

Endelig nermer det seg :woot: Men det blir jo ikke det samme når en har bredbånd hjemme da... men finner da noe warez jeg ikke har der :wink: har jo en modda Xbox med 120gig, hadde ikke gjort noe med et par spill til på den!

Happy TG folx!

Lenke til kommentar

Awff... Skulle gjerne ha meldt meg på der, men den billettprisen var i stiveste laget for meg :( Dessuten tviler jeg på at det gamle rælet jeg har på pulten klarer å henge med der :p (det er en Duron 750 MHz med GF 2 MX200 og 512 mb PC133 SDRAM hvis noen skulle være interessert)

Lenke til kommentar

ikke klag, jeg sitter med en dual P3 500, 512MB ram, radeon 9000. Kjørte GF2 GTS forrige TG. Det funker fett. Har enda ikke møtt ett spill som ikke er kjørbart. grafikk er ikke alt vet dere, er spillbarheten dårlig suger spillet uansett hvor fint det ser ut! Smell opp en amiga(emulator) og fyr opp elite2 evt Final Frontier og se ett bevis på at grafikk ikke har så mye med spillbarhet å gjøre :)

og alder. er selv 24 og har vært på TG siden '97 (tenk dere TG med IPX nettverk og terminatorer enhver idiot kunne ta av (det gjorde de også))

Lenke til kommentar

Heisann

I fjor klarte vi å samle en liten gruppe med folk i fra forumet, og det var gøy å treffe folk og bli litt kjent. Så nå tar jeg initiativet til å samle litt flere folk i år.

Hvis det er noen som har lyst til å sitte sammen med andre folk fra forumet, så kan dere bare sette opp meg som "seater" når dere har kjøpt billett, så skal jeg sørge for at vi blir samlet på 1 eller flere rader.

Hvis du er usikker på hvordan du skal gjøre det så ikke nøl med å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...