farley Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har et problem med min m1330 som nå begynner bli litt plagsomt. m1330 extreme nvidia 8400 GS windows vista ultimate x64 nyeste bios Booter maskina og kommer til login, logger inn og skjermen går i sort (blackscreen). Løsningen her er hard reset, inn i safe mode, restarte, og prøve pånytt. går jeg igjennom safemode så pleier jeg som regel å slippe få denne black screen'en. Samme skjer når jeg går opp fra hibernate rundt 50% av gangene. Dette må jo ha noe med driveren å gjøre. Hvilken driver er det folk bruker på sin m1330 som viser seg å være stabil? laptop2go er nede ser jeg. noen som har en fungerende driver på en server også? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 sjekk på min hjemmeside. http://www.meusdomus.net/xps Last ned fila og pakk den opp, der er en driver du kan bruke. Jeg bruker den og fungerer gull. Alle drivere i den pakka er for 64 bit Lenke til kommentar
farley Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 takk takk. lagt den inn (igjen) nå og jeg kom rett inn etter innlogging uten blackscreen. Mener å huske det var denne jeg også la inn i starten, men la inn drivere fra win upd ovenpå denne igjen. resten av x64 driverene fungerte ihvertfall som gull! takker for fin samling. Får se om det holder seg sånn nå bare =) har forresten fortsatt 2 ukjente base system device som mangler drive. forslag på hva de kan være? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du har også "Laptopvideo2go.com" siden som kan hjelpe deg. Ring XPS supporten, da dette kan være BIOS/hovedkort problem. Få problemet loggført hos Dell. XPS support: +47 815 35 043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå