Gå til innhold

[LØST] 360 premium og medfølgende spill

sunnhetsmannen

Anbefalte innlegg

Kjøpte på fredag en Xbox 360 premium med Forza 2 og Viva Pinãta.

Kanskje litt flaut spørsmål, men... Hvor finner jeg disse spillene? Må jeg på nettet med konsollen? Skal det følge med plater?

Det eneste som fulgte med i pakken er manualen til Forza 2. Ellers er ikke spillene nevnt i noen av manualene...

Endret av sunnhetsmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Litt off-topic, men - noe annet som kan være greit å vurdere dersom du har en bekjent som har en Xbox 360 fra før er verveprogrammet til Microsoft som gir begge 10 gratis Xbox Live Arcade spill: http://www.xbox.com/en-GB/10gameseach/gameinformation.htm

Dersom ingen av kompisene dine har en 360, er det sikkert mange som vil være med på å verve deg, meg selv inkludert (send i såfall PM).

Tror dog spillene skal ligge i esken, ettersom manualen ligger der. Jeg ville forhørt meg med butikken hvor du kjøpte konsollen.

Lenke til kommentar
Kjøpte på fredag en Xbox 360 premium med Forza 2 og Viva Pinãta.

Kanskje litt flaut spørsmål, men... Hvor finner jeg disse spillene? Må jeg på nettet med konsollen? Skal det følge med plater?

Det eneste som fulgte med i pakken er manualen til Forza 2. Ellers er ikke spillene nevnt i noen av manualene...

Kan ikke skjønne annet enn at disse spillene burde vært svært lett synlige i det du reiv opp esken.

Dersom det ikke var å finne i umiddelbar nærhet ville jeg tatt en telefon til butikken du kjøpte det i og sjekket litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...