Gå til innhold

Et par problemer med char selection og høy ping

Anbefalte innlegg

Jeg forsøkte å poste på WoW forumet men fikk bare Invalid access så de vil vel ikke ha meg der enda.

Anyway.

Har etter noen månder vekk fra WoW bestemt meg for å gi den enda en sjangse. Så jeg fyrte opp spillet, og måtte selvfølgelig laste ned en typisk Blizzard patch på 700 Mb.

Når jeg nå kommer inn i spillet ser jeg først at pingen er forferdelig høy, ligger på rundt 2100. Men jeg legger mest merke til addon pakken ser ut som et dass.

Så etter å ha forsøkt å disable alle addons fra char selection bildet, noe som ikke funket i det hele tatt, gikk jeg til bruk av Blizzard repair tool for å få alt på styr (trodde jeg).

Programmet reparerte alt sa det, så jeg fyrte opp WoW og kommer ikke inn på character selection delen. Den står med dialogen at den henter character information (eller noe slikt) men kommer ikke lengere enn det. Der står den lenge og ingen ting skjer. Får ikke velge noen av mine chars på den serveren og trykker jeg cansel og velger en annen realm skjer akkurat det samme, får ikke engang muligheten til å lage en char.

Og så ping problemet. Hvorfor er den så høy? Jeg har spillet WoW på ISDN linje og satelitt linje og det fungerte. Men nå med radion fra Ice går det langt fra ser det ut som, til tross for at jeg har en høyere fart enn jeg hadde både med ISDN og Satelitt.

Med satelitt hadde jeg rundt 250 Kb/s ned og vanlig telefonlinje ut. Nå med radion fra Ice har jeg rundt 500 Kb/s ned og 85 kb/s opp. Så jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Er det kanskje en port eller noe jeg må åpne i routeren?

På forhånd takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...