Magz Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 etter jeg installerte nero burner og restartet, ble pluttselig cd rommen min og image rommen borte? den står en ? når jeg går på hardware liste. noen som vet hva som kan være feilen. har aldri opplevd dette før Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har ikke opplevd lignende før men tror jeg ville startet med å se om du finner cd rom'n i BIOS. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 ja., finner alt i biosen. Det er noe med windows fordi deamon tools cd rommet er borte oxo, ingen som vet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Sjekk i device manager og cd-romene står der, og kanskje er de "slått av" Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lurer på om det er det samme problemet som jeg har. I så fall er alt som det skal være i Device Manager. Hjelper ikke å reinstallere driveren heller. Jeg får som melding når jeg prøver å lese en cd "vennligst sett en cd inn i cd-romen" En sær sak. Finner jeg ut av det skal jeg gi beskjed. Håper at noen her er kjent med problemet og kjenner en løsning Er det noe slik du sliter med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå