Enojo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hmm, vi har tema om Freedom, og det er bra 2005 eksamen. Men men, har fått hjelp fra en annen, så går nok bra, ønske meg lykke til i morgen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hmm, vi har tema om Freedom, og det er bra 2005 eksamen. Men men, har fått hjelp fra en annen, så går nok bra, ønske meg lykke til i morgen. Lykke til m8 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fuckin' ....thanks! Etter denne er det arbeidsuke Det blir digg det! Lenke til kommentar
Narviz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fuckin' ....thanks! Etter denne er det arbeidsuke Det blir digg det! Lykke til med tentamene deres folks Slipper det der styret selv Vg2 Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Blått hefte med en dude som klatrer på et fjell, right? Vi fikk utdelt det forberedelsesheftet der i dag, skal ha tentamen på mandag. Temaet er "challenges". Noen som husker oppgavene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Nå, hvordan gikk det med folket? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi har ikke fått igjen noen tentamener enda. Jeg håper på en 5, kanskje 6. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Vi har ikke fått igjen noen tentamener enda. Jeg håper på en 5, kanskje 6. Vi har heller ikke fått igjen vår, men håper på 6er da Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi hadde også om "Bridges", jævla dritt, selv læreren var irritert over hvor dårlig dette var, spesielt på norsken. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hey bridges hadde vi også butthead. Fikk 5! storfnnøyd, men fortsatt litt teite oppgaver, læreren var så irritertpå lesedagen att fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå