Becks69 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noen som har kjøpt dette kabinettet? Noen som har erfaringer, og brukt det over lengre tid? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har brukt det i ca. 2 uker nå, og det funker fett som bare det! En 92x92 vifte, tempen er bra, og støyen lav :smile: Ellers er det helt fantastisk å ha med på lan da , det eneste som er - med det kabinettet, er at firewiren foran ikke funker... Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 MEN! har du hatt det med deg på lan mange ganger? bruker du de elendige festebrakettene som orgianlt følger med? Grunnen til at jeg spør er at jeg fikk mitt hovedkort svidd opp pga de festebrakettene som er for store og dårlige... Har det selv, syns det har litt for stor "jallafaktor" med så mye plast hengende rundt, som i tillegg er festet med dårlige løsninger. Ellers OK. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Passet perfekt hos meg! Ingen poblemer, og har hatt det med på lan en gang! Dessuten er plasten både et beskyttende lag mot riper, og det ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå