Croyfer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når man legger inn et program (trial) og prøvetida er gått ut, og prøver å legge det inn på nytt så ligger det noe rester i registry eller noe slik at maskina vet den er "prøvd" tidligere. Hvordan får jeg fikset det slik at maskina ikke vet at jeg har innstallert programet før? Noen? :-? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fjerne entryn i registret , men da burde du hatt en register sniffer installert når du installerte selve programmet Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fjerne entryn i registret , men da burde du hatt en register sniffer installert når du installerte selve programmet kan du gi meg et eksempel på slikt program? Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dette er da vel på grensen til "piratkopiering" ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dette er da vel på grensen til "piratkopiering" ? nei Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Søk etter reverse-engineering på google, eller bare gå på [link slettet] [slettet] has nothing to do with "warez" or other illegal sites. We are operational since 1998, and we are well-known worldwide as one of the best sources of software security related material. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Liten freewaresak som heter RegCleaner. Skal greie å kværke det meste lurket i registeret ihvertfall. http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml :-) Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Slettet grunnet brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Herre min hatt...så mye linker til ting som oppfordrer folk til å ikke kjøpe programvare.... Stenges selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg