BoRsE Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Beowolf - The game (PS3) Lastet ned teaser på PSN av dette spillet. Så i grunn ut som et ganske barbarisk "vikingslosse-spill", men nå har det seg sånn at jeg alltid stiller enn viss skeptisk holdning til spill som er basert så direkte opp mot hollywood-film. Er det noen som har hørt noe om dette spillet? Det er jo ubisoft som står bak spakene :S ...vet ikke jeg... Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Alså spillet har fått ganske dårlige karakterer, ca 5/10 i snitt i følge gamerankings. men det er ikke dermed sagt att det er ett dårlig spill. men tror neppe det er ett topp spill. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942280.asp?q=beowulf Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei er nok et mitt på treet spill Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Personlig kjøper jeg nesten aldri spill basert på filmer, pga. de som oftest suger. Sier ikke at dette gjør det men hadde jeg vært deg ville jeg ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De fleste film-spill er jo bare melkeprodukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå