Delvis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har tenkt å poste et spørsmål om et problem med IE7, men (som vanlig hadde nær sagt) har jeg vansker å finne ut sikkert hvor dette skal gjøres. Mener å huske det var en egen kategori for nettlesere(underkat. under "programvare"..?), men ikke tale om jeg finner ut av det. Så for å unngå kritikk og kanskje stengning nok engang, tenkte jeg det kanskje er like greit å spørre her på forhånd; Hvor er riktig kategori for dette? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Internet Explorer 7 er en programvare fra Microsoft, og det kan derfor postes under Windows, spør du meg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Internet Explorer 7 er en programvare fra Microsoft, og det kan derfor postes under Windows, spør du meg Ok, takk for det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 jeg ville heller ha postet det under programvare, da det er et program i Windows og ikke OS'et windows i seg selv, men det er meg da Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 jeg ville heller ha postet det under programvare, da det er et program i Windows og ikke OS'et windows i seg selv, men det er meg da Agreed Så en post i dag om IE som lå under Windows faktisk... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det kan postes under Programvare, ettersom det tross alt er snakk om et program Saken er løst og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg