KristianW Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Brodern (på 23) har en xbox 360. Han kjøpte den ganske impulsivt pga spillet Skate (skateboard spill). Tenkte å kanskje gi han et spill til jul. Man jeg spiller ikke spill selv. Noen som har forslag til et bra spill? Snowboard spill kanskje? Han spiller "skytespill" også. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Eneste snowboardspill som er ute til Xbox 360 i dag er Amped 3. Spillet er fra desember 2005, og kan kjøpes til 199,- på nett. Gamer.no ga spillet 6/10 når de anmeldte det, men jeg synes det er et ganske så artig spill. Ikke like realistisk som de tidligere spillene i samme serie (eller skate.), men fremdeles en kurrant fix for oss som ønsker litt snøfjølaction på 360-en. Endret 28. november 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Det høres jo ikke så værst ut. Mulig det kan bli dette. Synd at det ikke er like virkelighetsnært som skate. Er det noen andre spill jeg bør ta en kikk på? Noen "must have" spill? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Av skytespill så er COD4 et garantert godt kjøp, men R6: Vegas og ikke minst Gears of War er også svært gode alternativ. Ghost Recon Adwanced Warfighter 1 eller 2 er også spill man kan anbefale. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hvis han likte SKATE så bør du styre _langt_ unna alt som har "Tony Hawk" i seg i hvertfall. Amped 3 er det eneste alternativet til Snowboard, som GangsterPanda sier. Selv synes jeg 360'en har disse som MÅ HA titler. Gears Of War (bør være på tilbud) Crackdown (tilbud) Pro Evolution Soccer (hvilken som helst utgave, men gjerne den siste) DIRT (m/ratt) Forza 2 (m/ratt) Tiger Woods (siste utgaven) Call Of Duty 4 Mass Effect Lykke til! Endret 28. november 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Gears of War og Halo 3 annbefales på det varmeste Endret 28. november 2007 av mX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 SSX 3 (på gamle xbox) fungerer på Xbox 360 vist du greier finne en butikk som fortsatt selger det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Amped 3 (bare prøvd demoen) er dritgøy! Særlig hvis han er fan av phete triks og liker seg best uten realisme. Er også snøscooter og rattkjelker med i spillet. Håper smått på ett Amped 4, da jeg er skeptisk til eldre spill. (vet ikke hvorfor, bare er sånn..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Litt vedr. pris og slikt; Play.com har ofte gode priser og alltid gratis frakt, noe som gjør at det ofte lønner seg å kjøpe derfra i stedet for fra Norske sjapper: Amped 3 til £9.99 Crackdown til £14.99 Gears of War er vel billigst å kjøpe i Norge, kan skaffes til 299,- mange steder: https://prisguiden.no/product.php?productId=31931 Xbox 360 begynner jo få et respektabelt utvalg av spill nå, og særlig nå i løpet av høsten har det kommet veldig mange gode spill; Assassin's Creed, Call of Duty 4, Guitar Hero III, Mass Effect, m.fl. Det er selvfølgelig vanskelig å anbefale spill når man ikke vet så mye om hva personen ønsker å spille, men kvalitetsspill er lette å nyte uavhengig om det er innenfor personens favorittgenre eller ei. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Snowboardspill til 360'n? Kjøp Amped 2 til vanlig xbox.. Kanskje noe dårligere grafikk, men fy faen i svarte helvete så mye bedre det er enn amped 3. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke om noen Snowboard spill men, Guitar hero 2 og 3 er helt konge på Xbox 360 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Støtter han som sier Amped 2. Jeg kjøpte det selv nytt og forseglet på eBay for 100kr for noen uker siden. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 SSX3 er tingen hvis du er ute etter god snowboard følelse. Kjøpte det selv til min 360. Det er gammelt, men ser bra ut selv på 100" projektor bilde. Eneste aber er 4:3 format på bildet. Et pluss er jo prisen. Tipper 100-200,- nå. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har han bare Skate? I så fall bør du kjøpe Gears of War til han. Kan love deg han ikke blir skuffet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Amped 3 fungerer helt utmerket om det er snowboard som står sentralt. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå