Gå til innhold

xbox 360 spill til gave. Snowboard?

KristianW

Anbefalte innlegg

Brodern (på 23) har en xbox 360. Han kjøpte den ganske impulsivt pga spillet Skate (skateboard spill).

Tenkte å kanskje gi han et spill til jul. Man jeg spiller ikke spill selv.

Noen som har forslag til et bra spill? Snowboard spill kanskje? Han spiller "skytespill" også.

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Eneste snowboardspill som er ute til Xbox 360 i dag er Amped 3. Spillet er fra desember 2005, og kan kjøpes til 199,- på nett.

Gamer.no ga spillet 6/10 når de anmeldte det, men jeg synes det er et ganske så artig spill. Ikke like realistisk som de tidligere spillene i samme serie (eller skate.), men fremdeles en kurrant fix for oss som ønsker litt snøfjølaction på 360-en.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Hvis han likte SKATE så bør du styre _langt_ unna alt som har "Tony Hawk" i seg i hvertfall.

Amped 3 er det eneste alternativet til Snowboard, som GangsterPanda sier.

Selv synes jeg 360'en har disse som MÅ HA titler.

Gears Of War (bør være på tilbud)

Crackdown (tilbud)

Pro Evolution Soccer (hvilken som helst utgave, men gjerne den siste)

DIRT (m/ratt)

Forza 2 (m/ratt)

Tiger Woods (siste utgaven)

Call Of Duty 4

Mass Effect

Lykke til!

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Amped 3 (bare prøvd demoen) er dritgøy! Særlig hvis han er fan av phete triks og liker seg best uten realisme. Er også snøscooter og rattkjelker med i spillet. Håper smått på ett Amped 4, da jeg er skeptisk til eldre spill. (vet ikke hvorfor, bare er sånn..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Litt vedr. pris og slikt; Play.com har ofte gode priser og alltid gratis frakt, noe som gjør at det ofte lønner seg å kjøpe derfra i stedet for fra Norske sjapper:

Amped 3 til £9.99

Crackdown til £14.99

Gears of War er vel billigst å kjøpe i Norge, kan skaffes til 299,- mange steder: https://prisguiden.no/product.php?productId=31931

Xbox 360 begynner jo få et respektabelt utvalg av spill nå, og særlig nå i løpet av høsten har det kommet veldig mange gode spill; Assassin's Creed, Call of Duty 4, Guitar Hero III, Mass Effect, m.fl. Det er selvfølgelig vanskelig å anbefale spill når man ikke vet så mye om hva personen ønsker å spille, men kvalitetsspill er lette å nyte uavhengig om det er innenfor personens favorittgenre eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...