Stingah Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei I januar starter jeg på ett halvårig realfagkurs ved HIST. Men jeg finner ikke ut noen steder om det er stipend/lån for dette halvåret? Har ikke gjort noe etter videregående så har egentlig aldri hatt stipend/lån, så har generelt lite peil på det. Prøvde å ringe lånekassen, men de hadde det så travelt med å svare at jeg tror ikke helt hun visste hva hun svarte på.. Aner ikke hvor mange studiepoeng eller hvor mange timer kurset er i uken. Siden om studiet er fjernet fra HIST sine sider, så finner ikke noe der heller.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er 99.99 % sikker på at det realfagskurset er 30 studiepoeng, mao. så vil du få fullt lån og stipend, gitt at du ikke har for høy inntekt/formue. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Flott. Når kan jeg søke? Får jeg papirer tilsendt i posten? Dette med inntekt, har lest litt her og der, og har vel funnet ut at det ikke vil angå meg iom at jeg begynner studiet i 2008. Har vel tjent rundt 300 000 i 2007, men det skal vel ikke ha noe å si. Har ikke mye formue.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror ikke du kan søke før du har fått bekreftet opptak, dessuten må du vel også betale semesteravgift før studielån blir utbetalt. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Fikk brev i posten for en ukes tid siden om at jeg var tatt opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå