morgan_kane Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) hvordan avslutter jeg en pc ved hjelp av cmd? hva er komandoen? Endret 28. november 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 hvordan kan jeg gjøre sånn at andre ikke kan skru av min pc ved hjelp av shutdown komandoen? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 shutdown /s /m \\maskinavn /t tid /c komentar har nylig prøvd denne og den funker ikke på den andre PC-en i nettverkett Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Man må ha administrator tilgang for å kunne skru av en PC i nettverk. For å gjøre slik at det ikke er mulig i det hele tatt, må du endre Local Security Policy. Nå har det seg slikt at jeg ikke aner hvor den er i Vista, så den får du lete frem selv. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 men var komandoen min rett? det var andre i klassen min som skrudde av PC-en min og flere andre sine på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå