kilosharr Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fungerer det ikke å brenne PS2 spill og spille de? Har en heftig diskusjon her på jobben ang dette. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal du spille brente spill på PS2 trenger du isåfall en chip, PS3 har ingen chip ute enda etter det jeg veit. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Skal du spille brente spill på PS2 trenger du isåfall en chip, PS3 har ingen chip ute enda etter det jeg veit. Takk, da vant jeg denne diskusjonen. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Skal du spille brente spill på PS2 trenger du isåfall en chip, PS3 har ingen chip ute enda etter det jeg veit. Takk, da vant jeg denne diskusjonen. Nei, det gjor du ikke. Det ENESTE de faktisk har klart på en PS3 (uten bruk av modchip som ikke finnes) er å spille PS2 spill på ps3 maskinen som er brente. Dette er OLD NEWS og ble funnet ut for ganske lenge siden. Bare søk på "ps2 backups on ps3" på google så finner du mange treff. Et av disse er dette: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13608 Endret 28. november 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men det at man må demontere Ps3 gjør det ganske så uaktuelt. Swap metoden på Ps2 og PsTwo fungerte derimot ganske så greit. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en "ekstern chip" eller no til ps2? en ting man kan sette i Usb porten eller noe slikt? slik at man ikke trenger og skru opp ps2 og innstallere en modchip? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ps2 og PsTwo Hva er forskjellen på disse? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ps2 er sikkert Den "store utgaven" av playstation 2 og "pstwo" er den Slim utgaven, altså den lille flate. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg mener PS2 og PSTwo er det samme, for den lille PS2en heter PS2 Slimline elr no sånt. Mens PS1 og PSone er den lille og store. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en "ekstern chip" eller no til ps2? en ting man kan sette i Usb porten eller noe slikt? slik at man ikke trenger og skru opp ps2 og innstallere en modchip? Er mulig det finnes, men det er i så fall ikke noe å ha... i likhet med swap magic, som er å regne som "steinalderutstyr"... Det er bare å få en chip montert, er ikke noe farlig å åpne maskinen... Med chip montert, så åpnes en helt ny verden Ta kontakt med jollyroger her inne, så ordner han chip og montering for deg... Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en "ekstern chip" eller no til ps2? en ting man kan sette i Usb porten eller noe slikt? slik at man ikke trenger og skru opp ps2 og innstallere en modchip? Har hørt noe rykter om et minnekort som skulle virke på samme måte som en del modchip. Kan være noe liggnende som dette: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2597 Men hvor bra det virker vet jeg ikke. Det absolutt beste er ihvertfall å få montert intern chip, feks Matrix infinity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå