EmmX Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal ha en AMD prosessor (må være AMD ellers må jeg bytte hovedkort), for gaming lurer jeg på om jeg driter meg ut ved å kjøpe en DualCore nå eller om det funker fint intil videre, hørt at de nyere spillene utnytter 4 kjerner, har noen tips? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Foreløpig så er Phenom for trege til å være ett godt kjøp i forhold til dualcore, som du jo får på opptil 3200mhz. Kjøp Athlon 64 X2 6400+ Black edition nå, og så kan du tenke på Phenom når AMD klarer å levere de på over 3000mhz Lenke til kommentar
EmmX Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Flott, var den jeg tenkte på å kjøpe ja Jeg syntes også at de så ganske dårlige ut, men ellers ble de veldig dyre så for heller vente et år eller noe. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Flott, var den jeg tenkte på å kjøpe ja Er du 100% sikker på at hovedkortet ditt støtter 6400+ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå