Tøffli Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er enig med alle at det å streame absolutt hva man vil hadde vært genialt for oss som bruker 360 som et mediacenter. Ellers er det uten tvil clansupport og mulighet for voice chat med flere enn en om gangen som hadde vært hjelpsomt i hverdagen. Ikke hadde det vært dumt med et slags forum som fungerer for alle på live, noe ala Xbox.com sitt forum, bare direkte fra boxen. Det hadde ført til at det ville blitt et ganske utviklet community, og da ville mest sannsynlig flere brukt det enn de som bruker xbox.com forumene i dag. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Om kan hadde kunnet streame alt ville MS blitt saksøkt. Skulle gjerne sett den funksjonaliteten likevel. Håper på divX Ellers vil jeg ha nettleser. Enkelt og greit. Med pc i andre etasje streamer jeg det meste med siste winamp på pc, men nettleser hadde vært fint. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Om kan hadde kunnet streame alt ville MS blitt saksøkt. Skulle gjerne sett den funksjonaliteten likevel. Håper på divX Hvorfor ville de blitt saksøkt av den grunn? Er jo ikke akkurat ulovlig. Tror nok helder det er microsoft sitt desperate forsøk på å pushe frem sine egne formater som står bak det valget. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nei formater er ikke ulovlig. Men med en slik markedsandel vil de aldri tørre å åpne for alle mulige formater, hvertfall ikke de som blir mest brukt til piratkopiert materiale. Om man kunne streame alle formater med MS sine produkter ville piratkopiert materiale utvilsomt økt siden man da ikke trengte å installere alskens programmer for at det skulle fungere. Da ville folk flest brukt det også. Det er in å saksøke MS vet du. Mye penger der. Men igjen. Skulle gjerne sett at de gjorde det, for det er jo ikke ulovlig. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg kunne tenkt meg å ha en RSS-Leser, og en helt enkel nettleser på boxen, slippe å starte PC-en hver gang jeg skal lese nyheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå