Melkekartong Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg synes DealExtreme er ganske greie til å levere. De bruker omtrent 3 virkedager på å shippe pakka. Når den shippes, sende de en mail med trackingnr som man forresten også kan bruke på postens nettspor. Utfra denne nettsporinga har jeg funnet ut at pakken vanligvis bruker 2 dager fra Hong Kong til Norge, for å deretter ligge på Postens tollgodssentral i 4-5 dager før den blir sendt videre.. Anbefaler å bruke Drop shipment / Remove logo-muligheten.. Da er det mindre sjanse for at en eller annen postansatt skal sitte og ruge på pakka di i flere dager. Edit: Mottok i dag, 17.12 en delordre, stemplet 3.12 i Hong Kong.. Det går ikke nødvendigvis alltid like fort.. Endret 17. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg mottatt min første ordre fra deal extreme. Må si meg fornøyd. Kom som rekomandert brev som jeg måtte hente på posten. Var småting for 180 spenn pakket i en bobbleplastkonvolutt. USB-laderen hadde fått seg en liten knekk, men den fungerer. Utenom det var de andre varene som forventet. Bra butikk, svært billig på enkelttingene og gratis frakt med sporbar pakke/brev... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg mottatt min første ordre fra deal extreme. Må si meg fornøyd. Kom som rekomandert brev som jeg måtte hente på posten. Var småting for 180 spenn pakket i en bobbleplastkonvolutt. USB-laderen hadde fått seg en liten knekk, men den fungerer. Utenom det var de andre varene som forventet. Bra butikk, svært billig på enkelttingene og gratis frakt med sporbar pakke/brev... Hvor lang leveringstid? Når bestilte du? Jeg synes DealExtreme er ganske greie til å levere. De bruker omtrent 3 virkedager på å shippe pakka. Når den shippes, sende de en mail med trackingnr som man forresten også kan bruke på postens nettspor.Utfra denne nettsporinga har jeg funnet ut at pakken vanligvis bruker 2 dager fra Hong Kong til Norge, for å deretter ligge på Postens tollgodssentral i 4-5 dager før den blir sendt videre.. Bare jeg som har vært uheldig da? 8 Dager på å "shippe", dvs at jeg har ingen indikasjon på at den faktisk er shippa enda utenom et tracking nummer hvor jeg ikke får opp info hverken hos Hong Kong eller hos Posten. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Her er noen sider jeg kan gå god for (sykt billig iforhold til her i Norge) http://www.sonicelectronix.com/ og http://videogamesplus.ca/ Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg bestilt meg to forskjellige headset til trening og en 2GB laserpenn.. Kombinert er moro. Gleder meg til å sjekke kvaliteten.. hehe Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) www.dealextreme.com Leveringstid var bestilt kvelden 2. des. mottok melding om brev/pakke 13. des. Ikke ille. De brukte 2-3 dager før alt var pakket og sendt. Resten av tiden brukte posten i diverse land. Endret 16. desember 2007 av Ninjahamster Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg vil minne om at Dealxtreme har et par minnekort som ikke støtter DRM-Magicgate som har god lagringsplass og er perfekte for PSP og Mobiler som har memory stick PRO DUO og lignende kort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Håper slikt(kraftige laserpenner) brukes ansvarlig. Endret 16. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper slikt(kraftige laserpenner) brukes ansvarlig. Jah.. Om naboen min blinder meg med en sånn en, kommer jeg til å føle meg frem til han og trøkke den jævla laser'n opp i toer'n hans. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Håper slikt(kraftige laserpenner) brukes ansvarlig. Den er perfekt til uskyldige ting som å peke på spesifikke stjerner. Egentlig er jeg litt overrasket over at disse er lovlige i norge.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk min grønne 20mw fra dealextreme for noe dager siden. Mye moro for en liten penge. Har lyst på en 200mw jævel nå Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har noen prøvd å poppe ballonger med sin 20mW? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Her er en vidio på youtube av den 200mW lasern. Ganske billig da 600kr inkl frakt. Mulig jeg jeg skal kjøpe en slike en etter nyttår for ellers kommer den vel til å være i postens varetekt lenge. http://youtube.com/watch?v=6_xLnvtcPnE Endret 17. desember 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Her er en vidio på youtube av den 200mW lasern.Ganske billig da 600kr inkl frakt. Mulig jeg jeg skal kjøpe en slike en etter nyttår for ellers kommer den vel til å være i postens varetekt lenge. http://youtube.com/watch?v=6_xLnvtcPnE hmm. hva er maks lengde unna du kan drive på å smelte ting? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg aner onde hensikter Synes den var farlig sterk. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg aner onde hensikter Synes den var farlig sterk. ingen onde hensikter fra meg i værtfall, hvis det var meg du hentydet deg til. jeg bare rett å slett ble nysgjerrig. å ja, litt nysgjerrig på hva en fjortis-jævel kan finne på hvis h*n står med en sånn langt unna (hvis det er sånn at det går an å gjøre dette på distanse) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hadde ikke likt å fått den der i øyet nei, 3 sek og man er blind liksom. Best å være forsiktig med slikt. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 På DealExtreme er en nødt til og ha verifisert paypal acocunten med visa for og kunne handle der? Noen som har testet? Og hvis det ikke går så er det vel ikke noe problem og overføre pengene tilbake til kontoen? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hadde ikke likt å fått den der i øyet nei, 3 sek og man er blind liksom. Best å være forsiktig med slikt. litt greit å vite at de der er uten irfilter og kan skade synet selv om ikke selve laserstrålen treffer øyet! Endret 20. desember 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 På DealExtreme er en nødt til og ha verifisert paypal acocunten med visa for og kunne handle der? Noen som har testet?Og hvis det ikke går så er det vel ikke noe problem og overføre pengene tilbake til kontoen? Som sagt tidligere; trenger ikke PayPal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå