Republic3D Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ikke lest hele tråden, så jeg vet ikke om dette er nevnt før. Det er et kjempestort marked for pirat-kopierte ting i Asia. Og med internett og lave shipping kostnader har dette markedet forlengst spredd seg til vesten. Minnekort er blant varene som er mest pirat kopiert. Finner du Sony minnekort ekstremt billig i Asia er de nesten garantert fake. Det er også nesten helt umulig å se forskjell. Mener dette bare som en opplysning til de som vurderer å kjøpe/importere varer derifra. Selger du det videre og har en liten mistanke om at det ikke er original vare, så bør du også si ifra om dette til kjøper. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Min laser er på max output < 1mW, så tror deg i at den er kraftig. Min holder jo til fremvisninger/foredrag for å si det slik. Prøvde den nå ut vinduet, når ihvertfall 150m før strålen blir for svak. Selv om jeg ikke trenger det i det hele tatt, ga du meg veldig lyst til å kjøpe en. Dyrt var det heller ikke, 1/8 av prisen fra den norske siden. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Selv så venter jeg på en ordre fra DealExtreme, en ordre som ble plassert 5.12 og først 11.12 fikk jeg sendigsbekreftelse på 3 av 4 produkter. dessverre for meg får jeg ikke opp noe info på tracking-nummeret hos Hong-Kong Post, så for alt jeg vet kan den fortsatt ligge hos DealExtreme. Syns forøvrig de også bruker alt for lange tid på å svare på support-henvedelser. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva slags valuta betaler man med på DealExtreme? Er det USD eller HKD? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 USD hvis jeg husker Pay-Pal kvittteringa rett. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 USD hvis jeg husker Pay-Pal kvittteringa rett. Var det jeg tenkte. HKD var for godt til å være sant. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 denne bør bli gjort til sticky! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. ) Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. ) Som du kan se på nettshop.net er det fullt mulig å sprekke ballonger med laser. Jeg tror ikke min klarer det så lett, men har ikke fått testet. Vil du smelle ballonger og lett smelte søppelsekker, kan du bare bestille en 200mW. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Til de som fortsatt venter på pakker fra Dealextreme - det tar noen ganger litt tid, men de kommer frem. Jeg fikk en pakke derfra i dag, den hadde brukt 2 1/2 uke på å komme frem. 68mm uv-filter til DSLR for 130 kr :-D Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hos meg er det fortsatt ikke noe endring på statusen hos Hong-Kong post, selv om pakken skulle ha blitt sendt 11. Andre som har opplevd at det er tatt så lang tid før noe skjedde fra de fikk sendingsbekreftelsen? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har opplevd at det ikke har stått noe på HK-statusen før pakken var ute av hong kong og på god vei til Norge. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ok, da får jeg bare fortsette å sjekke både Posten og HK og håpe på at den dukker opp hos Posten snart Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg også bestillt fra Dealextreme, for $112. Betalte med PayPal, og pengene er mottat av de. Tror nok ikke jeg får den før nyttår egentlig, men det spiller ingen rolle, er bare masse rare ting jeg ikke har spesiell bruk for... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg kom oppi $150 og da var det bare noen få dollar ekstra for EMS-pakke. Tok såklart den, men fortsatt så holder de på å skaffe varene mine. Ikke noe hastverk egentlig, da det meste er "leketøy". Lenke til kommentar
tZar Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor ikke flere mindre pakker, og komme under 200,- grensa? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor ikke flere mindre pakker, og komme under 200,- grensa? Foretrekker EMS-pakke, for da er evt. tollklarering med i prisen og pakken er i mine hender 3-4 dager etter den er sendt ifra Asia. Hvis jeg bestiller for under 200 kr. koster EMS mye, mye mer enn når jeg sender en stor bestilling. Litt rart, men de sponser vel en god del av frakten hvis man bestiller mye. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. ) Som du kan se på nettshop.net er det fullt mulig å sprekke ballonger med laser. Jeg tror ikke min klarer det så lett, men har ikke fått testet. Vil du smelle ballonger og lett smelte søppelsekker, kan du bare bestille en 200mW. Det kan bli rene Starwars tilstander hvis mange kjøper de 200mW laserpekerene! hmm... kutte hull i fulle RIMIposer utenfor rimiutgangen hadde vært en fin phrank Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er jo flere som sier at de skriver GIFT på pakka, og skriver verdien til ca. 30NOK på pakka... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. ) Som du kan se på nettshop.net er det fullt mulig å sprekke ballonger med laser. Jeg tror ikke min klarer det så lett, men har ikke fått testet. Vil du smelle ballonger og lett smelte søppelsekker, kan du bare bestille en 200mW. Det kan bli rene Starwars tilstander hvis mange kjøper de 200mW laserpekerene! hmm... kutte hull i fulle RIMIposer utenfor rimiutgangen hadde vært en fin phrank Er flere advarsler om at de ikke har noe IR-filter, og at man burde ha "verne-briller" på, selv hvis man står bak strålen. Er dette så skadelig som de sier eller det litt skremsel-propaganda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå