mcgroven Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fotball-folket kan glede seg over at Sensible World of Soccer kommer til Xbox Live før jul. Les mer Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 dette blir magisk... har gledet meg i mange måneder nå Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Håper datoen stemmer denne gangen.. Blir greit å få et morsomt alternativ til PES og FIFA, selvom jeg skulle ønske noen snart laget et spill som tok de beste elementene fra nettopp Sensi, Kick Off og Total Soccer (sikkert ukjent for folk flest). Savner et nytt spill som baserer seg på "top-down" kamera, høyt tempo, og relativt høy teknisk terskel. PES serien er vel det nærmeste man kommer idag, men det er ikke i nærheten av å gi deg den friheten man fikk i "gode" gamle dager. Bare det å legge en millimeterpresis crosspasning i bakrom ved å bruke aftertouch, ikke så mye som slår det, eller skru et skudd i lengste hjørne, og vite at det er 100% din egen fortjeneste... Sensi gir jo dette, men det er over ti år siden spillet kom ut, noen forbedringer burde man jo kunne ha gjort siden den gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I mine øyne er det beste fotballspill noensinne Fifa International Soccer, men ser virkelig frem til Sensible World of Soccer nå. Husker jeg spilte demoutgaven av dette i virkelig gamler dager, så blir et trivelig gjensyn. Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I mine øyne er det beste fotballspill noensinne Fifa International Soccer, men ser virkelig frem til Sensible World of Soccer nå. Husker jeg spilte demoutgaven av dette i virkelig gamler dager, så blir et trivelig gjensyn. Håper du tullet nå Husker FIFA, etter å ha lagret replay fra 7 av de 10 første scoringene mine (som gikk rett i krysset), skjønte jeg sakte men sikkert at det kanskje ikke var jeg som var så talentfull... Etter ca 20 matcher, ga kompisene og jeg opp, og returnerte til Kick Off og Sensi.. NHL 94 og NHL 95 derimot, var utrolig bra spill fra EA. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Så dette får flerspiller på Xbox Live? Håper man får testa det i demoen. Betaler ikke for fullversjonen hvis demoen er kjedelig. Lenke til kommentar
Dredd Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 He he, dette må nok prøves for gode gamle dager. Husker Sensible World of Soccer fra den gode gamle Amigaen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 heh, amiga ja. hadde vel kick off på den en gang i tiden, men mistet disketten. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ah, ja, gode minner. Selv om jeg umulig kan ha vært så veldig gammel når jeg spilte dette. Dette må nok kjøpes! Lenke til kommentar
IP Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jippi! Men, jeg kommer til å savne den gode gamle atari-joysticken! IP Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jippi! Men, jeg kommer til å savne den gode gamle atari-joysticken! Kanskje ikke sammenlignbart, men i hvert fall nyttig å vite om: http://www.madcatz.com/Default.asp?Page=319 Lenke til kommentar
IP Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jippi! Men, jeg kommer til å savne den gode gamle atari-joysticken! Kanskje ikke sammenlignbart, men i hvert fall nyttig å vite om: http://www.madcatz.com/Default.asp?Page=319 Takk for tipset. Skal tipse kona om denne når vi snakker om julegaver. Forventet svar: "Hva skal en voksen mann med..." IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg