OlafG Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg fant dette på HD-en. Hva synes man? http://flickr.com/photos/olafg/2070955540/ Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg fant dette på HD-en. Hva synes man? http://flickr.com/photos/olafg/2070955540/ Veldig ordinært, litt vel midtstilt til å være "helportrett". Skulle gjerne hatt fotografen mer på "hennes nivå", lavere, mer rett forfra eller nedenfra. Bakgrunnen blir litt rotete, men har absolutt potensiale. Dessuten er det opplagt at hun ikke sto til konfirmasjonen, hun sitter ;o) Nå er det helt sikkert alt for sent, men jeg ville prøvd å fått med hele ovnen i bakgrunnen, og som sagt kommet lavere. Kunne gjerne flyttet deg slik at både trappen og lampen forsvant fra bildet, men det avhenger jo selvfølgelig at veggen på andre siden av ovnen er avbildbar. Bildet øverst i høyre hjørne og bordet foran er også litt i veien, roter til, hvis du skjønner hva jeg mener. Bildet og lampen kan sikkert med fordel croppes bort, ulempen er jo at du trolig mister toppen av den flotte kopperkjelen på ovnen også. Ellers er det et flott album-bilde, men jeg ville hatt det ryddigere dersom det skulle på veggen. Endret 28. november 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Enig med ryieng. Altfor rotete bakgrunn, du skulle brukt mindre dybdeskarphet og gått litt nærmere. Bordet i forgunnen burde kanskje vært vekke. Bakgrunnen kan være interessant ved en litt annen oppstilling. Endret 28. november 2007 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lyssettingen synes jeg var veldig bra. Enig i at det kanskje ble litt ovenfra og ned. (Nå er jeg rimelig grønn på fotografering da) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fint om dere legger inn bilder på bildekritikken fremfor å linke til bilder på andre sider. På den måten mister ikke tråden hele sin mening selv om den andre siden skulle forsvinne. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bildet er fint, men det er for mange forstyrrende elementer for min del. Dessuten er hun for mye i midten synes jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja takk til tettere utsnitt Teknikken ser jo ut til å sitte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå