Gå til innhold

Telenor Djuice problem

Anbefalte innlegg

Hei. dama har en SE k610i (som har vært på fix 2 ganger, siste software etc). Byttet simkort 1 gang.

Problemet er som følger. Plutselig kan ikke jeg ringe henne(får beskjed om at mobilabonenten har slått av...), og SMS mottas ikke. Telefonen hennes ser ut til å oppføre seg helt vanlig. MEN, idet hun sender en melding ut/ringer ut ifra den, så raser SMS'ene inn på mobilen hennes, og vi kan ringe inn til henne igjen.

Testet på 2 telefoner: K610i og S700 (eldre SE), samme skjer på begge. Nå er det tredje sim-kortet på vei.

Er det noen som har hatt lignende problem med Telenor Djuice?

en arrogant djelvel på 09000 mente det var normalt at brukerene måtte skru av og på telefonen 2 ganger daglig.. faen for en narr. Men så ringte jeg en gang til, og fikk ei som "kunne" sakene sine, og sendte nytt sim kort (selv om vi allerede har testet med nytt, så kan ikke jeg skjønne annent enn at det er der feilen er).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som simkort/dekningsproblem ja... prøvd å skru av 3G? Flere telenorkunder i Trondheim som hadde det problemet en periode grunnet problemer med 3Gnettet...

edit: ser du har testetpå s700i, og den har vel ikke 3G så da er det ikke sikkert dette løser problemet, men kan være verdt et forsøk likevel kanskje...?

Endret av _troffen_
Lenke til kommentar
Hvor lenge er det siden siste softwareoppgradering da? Ser spurv har oppgradert hvertfall, med mindre det er siste versjon som krøller, skulle jo dette kunne hjelpe.

Mener nest siste (forrige) versjon av software til w880i lagde mye problemer med telenor!

Prøv

Meny - innstillinger - kommunikasjon - Mobilnett - GSM/3G nett - Kun gsm

Meny - innstillinger - kommunikasjon - datakomm - Kun LS

Lenke til kommentar

AHA.. takker :D... da får vi se hva vi får til :). Er i harnisk mot Telenor på DSL fronten også.. de har jo prestert å sende ut uferdige modem til kunder.. fw som rebooter modemet et par ganger i døgnet :p.. og ny fw, nei den skal TESTES først... jada... :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...