kraaka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dette står på CpU'en "AXDA2100UT3C" Dette er en AMD XP2100+.... er d en bra kjerne på den eller? Takker på forhånd :wink: Lenke til kommentar
john_a Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva mener du med bra? Den har en T-brødkjerne hvis det er til hjelp! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 God den. Forskjellen på den og Xp 2200 er ganske stor har jeg hørt... men den er god den. har 1800+ selv, og er samme kjerne på den som på 2100. forskjellen på kjerne tror jeg først starter med xp 2200, ¨men du har en god prossesor mvh trøtt jensemann Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 AXDA2100UT3C er produktnummeret på cpu'en din. Steppingen skal stå på merkelappen som sitter på cpu (evt. på selve cpu) og består av flere bokstaver. Finner du den så kan sikkert folk her fortelle deg noe mere om cpu'en. Hvis du skal bruke denne cpu'en uten å overklokke så vil det ikke ha noe å si på hvilken stepping du har. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Les litt om steppinger. Om du har samme stepping som meg, AIUHB, er den meget bra. Jeg satte bare opp hastigheten til 2167MHz (XP2700+) med en standard vifte og 1,7 volt. Tror ikke jeg nærmer meg potensialet enda, men har ikke giddet prøve mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå