Gå til innhold

Enkelt system for issue tracking/e-post support?


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et enkelt system for issue tracking og e-post support. Eneste kravet er at det skal kunne følge en meldingstråd, og forstå når en innkomende mail hører til et eksisterende case. Attachments må støttes. Kunne legge til ekstra informasjon til caset i form av filer eller tekst er også ønskelig.

 

Fordel at det kan kjøre på linux/apache/mysql, siden vi allerede har et slikt system oppe for Mantis. Benytter Mantis for issue tracking i form av interne bugs, men Mantis er alt for komplisert for kunder å benytte seg av, dessuten må vi skille på support caser og verifiserte issues. Systemet bør også være tålig greit å sette opp, samt at lisenskostnaden ikke bør være så mange lappene.

 

Skal jeg komme med videre ønsker, så måtte der være:

- Mulig for bestemte brukere å logge seg inn for å søke på tidligere caser, egne og/eller andres/alle

- Integrasjon mot Mantis

- Integrasjon mot Outlook, slik at man kan bruke Outlook 2003/2007 for å svare på e-post, men at systemet fanger dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt småtung å sette opp og du bør ha kontroll på epostmiljøet ditt. Men det kommer du ikke utenom uansett løsning...

 

Bruker POP3 basert mailløsning per i dag, men skjønte det sånn at det gikk an å sette opp fetchmail mot POP3 også. Litt knoting regner man alltid med at det blir, men resultatet er som regel også at man har hentet ut litt ny erfaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...