Mikkel™ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Jeg tenkte nå at det er på tide å kvitte seg med mitt gamle Logitech X-530 og skaffe meg nytt Derfor lurte jeg bare på. Er det noen som har noen gode erfaringer med Logitech Z-300? Tenkte kanskje jeg skulle skaffe meg det, men så såg jeg at det har kommet/kommer snart Logitech G51, som er noe dyrere og litt mindre watt på bassen. Men hvilket system av disse 2 ville dere egentlig anbefalt? Jeg har jo 5.1 nå og begynner å bli rimelig lei av alt kabel rotet :S. På forhånd takk ~Xavvy Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 G51 er et 5.1 sett. Du sier selv at du er lei av alt kabelrotet med 5.1. Ergo bør du vel styre unna det og satse på Z-300? Hvis du evt fortsatt vil ha 5.1 minus kabelrotet kan du jo kikke på Logitech Z-5450 som har trådløse bakhøytalere. Men det koster dessverre endel mer kroner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 ja jeg har vel ett ultimatium da... Er jo knall med 5.1 lyd men slitsomt med kabelrot, og det trådløset er vel litt uttafor min rekkevidde når det gjelder penger. Så jeg får vel egentlig bare ta en russisk rulett på hvlike av dem da siden de nesten er like dyr men det er mer lyd på 5.1 annlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå