Footy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Så en film her om dagen med innblikk til detaljerikdommen og detaljene i grafikken til AoC, forelsket meg helt. Så dette er et spill der jeg har lyst å spille med alt på fullt, eyecandy altså... Usikker om det er utgitt noen "system requirements" til spillet, men jeg spør alikavel... Utifra min signatur, hva jeg nødt til å gå til innkjøp av for å kunne spille AoC smertefritt på fullt? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Se her. Tror du kommer til å kjøre det ganske bra. Jeg har ikke så mye peiling, men kanskje du bør vente til neste generasjon? Du har ganske bra specs sammenlignet med hva som er vanlig i dag hvis jeg ikke tar feil. Endret 28. november 2007 av Zonked223 Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 det går nok helt greit Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du har da grei nok PC. Men skal du absolutt bruke litt penger så ville jeg ha kjøpt et nytt GFX kort, og mulighens 2g til med RAM. MMOs elsker å bruke RAM. ^^ Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du har da grei nok PC.Men skal du absolutt bruke litt penger så ville jeg ha kjøpt et nytt GFX kort, og mulighens 2g til med RAM. MMOs elsker å bruke RAM. ^^ Svæært sant, husker jeg startet med 512 MB ram til WOW, hakket så ofte at jeg vente meg til det, helt til jeg en dag økte til 1,5 GB, da gikk det flytende helt til jeg sluttet å spille. RAM er pri nr. 1 i PC-er for meg. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 ja RAM har jeg egentlig allerede 4 gig av, bare ikke oppdatert signaturen... lurer kanskje på det med skjermkort ja.. Så vuderer jeg prosessor... noe vits? Den er ikke gammel, men prosessorer er veldig billigt for tiden Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Se her. Tror du kommer til å kjøre det ganske bra. Jeg har ikke så mye peiling, men kanskje du bør vente til neste generasjon? Du har ganske bra specs sammenlignet med hva som er vanlig i dag hvis jeg ikke tar feil. Tok testen. Strøk på OS, men har håp på Vista 64bit til jul.. fikk dårlig karakter på CPU og, men skjermkort bestod Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 at du stryker på os er bare dust du kan helt fint spille det med xp, det går faktisk i forhold til de siste testene 50% bedre... Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 at du stryker på os er bare dust du kan helt fint spille det med xp, det går faktisk i forhold til de siste testene 50% bedre... Helt enig =) Lenke til kommentar
Footy Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 50% bedre med XP, det er jo drastisk mye.... Er vista bare dritt det da eller? Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 når det gjelder gaming - Ja foreløpig, men de kommer nok med noen patcher etterhvert når de skjønner hva som er feil, da blir vista bedre.... Det eneste positive med Vista når det gjelder gaming er i dag dx10, men er ikke den enorme forskjellen, jeg venter ihvertfall noe med å oppgradere Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tok den testen og alt ser ut til å være mer enn bra nok. Men på 'recommended' så står det at processoren min ikke er bra nok. Jeg har Intel® Core2 Duo CPU T7100 @ 1.80GHz. Er det så fryktelig dårlig da?! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 De har sagt mange ganger at hvis du kan kjøre Oblivion bra nok så skal du også klare å kjøre AoC, det er visst på det nivået systemkravene er på. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kommer til å kjøre på en MacBook Pro med relativt dårlige specs for spilling, men får heller sette grafikken lavt i et par år. Spillet må bli kjørbart med lave specs, ellers tror jeg det er færre som vil spille det. Lav fps er litt kjedelig. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg tok den testen og alt ser ut til å være mer enn bra nok. Men på 'recommended' så står det at processoren min ikke er bra nok. Jeg har Intel® Core2 Duo CPU T7100 @ 1.80GHz. Er det så fryktelig dårlig da?! Jeg kjenner ikke så godt til kravene, men jeg vil vel tro at det fungerer, det vet vel nærmere launch hva som trengs ekstakt, ofte kreves det mer hardware under beta pga av dårlig optimalisering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå