Gå til innhold

Hva må oppgraderes for å kjøre AoC?


Anbefalte innlegg

Så en film her om dagen med innblikk til detaljerikdommen og detaljene i grafikken til AoC, forelsket meg helt. Så dette er et spill der jeg har lyst å spille med alt på fullt, eyecandy altså...

 

Usikker om det er utgitt noen "system requirements" til spillet, men jeg spør alikavel...

 

Utifra min signatur, hva jeg nødt til å gå til innkjøp av for å kunne spille AoC smertefritt på fullt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har da grei nok PC.

Men skal du absolutt bruke litt penger så ville jeg ha kjøpt et nytt GFX kort, og mulighens 2g til med RAM.

 

MMOs elsker å bruke RAM. ^^

 

Svæært sant, husker jeg startet med 512 MB ram til WOW, hakket så ofte at jeg vente meg til det, helt til jeg en dag økte til 1,5 GB, da gikk det flytende helt til jeg sluttet å spille.

 

RAM er pri nr. 1 i PC-er for meg.

Lenke til kommentar
Se her. Tror du kommer til å kjøre det ganske bra. Jeg har ikke så mye peiling, men kanskje du bør vente til neste generasjon? Du har ganske bra specs sammenlignet med hva som er vanlig i dag hvis jeg ikke tar feil.

 

Tok testen. Strøk på OS, men har håp på Vista 64bit til jul..

 

fikk dårlig karakter på CPU og, men skjermkort bestod

Lenke til kommentar
Jeg tok den testen og alt ser ut til å være mer enn bra nok. Men på 'recommended' så står det at processoren min ikke er bra nok. Jeg har Intel® Core2 Duo CPU T7100 @ 1.80GHz. Er det så fryktelig dårlig da?!

 

Jeg kjenner ikke så godt til kravene, men jeg vil vel tro at det fungerer, det vet vel nærmere launch hva som trengs ekstakt, ofte kreves det mer hardware under beta pga av dårlig optimalisering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...