Gå til innhold

Vil denne PC-en kjøre Crysis uten lagg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp bestilt ny pc og det er som følger:

ABIT Fatal1ty FP-IN9 SLI,nForce-650i SLI , DDR2, Socket-775, GbLAN, 2xPCI-Ex16

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 ,Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P

Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM

XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 320-bit

Lurer bare på om jeg vil kunne spille crysis og andre nye spill med denne PC-en? har hørt at Crysis krever så sykt mye av PC-en?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne jo seff velgt bedre komponenter, men har ett litt trangt budsjett så prøver og holde meg så lavt som mulig + at komplett var utsolgt for en haug av skjermkort og jeg er så utålmodig at jeg måtte ha det med en gang hehe..Men så lenge jeg kan spille det på standard innstillinger så er jeg fornøyd da.

Lenke til kommentar

Det ser ut som et godt utgangspunkt til en pc det der. Hvilke innstillinger du vil klare å kjøre Crysis på avhenger veldig av hvor stor skjerm du har / hvilken oppløsning du spiller på. Sitter selv på en enda bedre pc men siden jeg spiller på 1920x1200 må jeg ned i medium for at ting skal funke tålelig bra. På 800x600 kjører alt veldig fint på very high! :p

Lenke til kommentar

Ja Geforce 8800GT var utsolgt, men siden jeg skal kjøpe en Samsung Syncmaster 226BW 22" så tenkte jeg at det skjermkortet med 640mb ville være greit pluss at når jeg la inn bestillinga på komplett fikk jeg det skjermkortet for 2400,- og nå koster det 2900,- .. Skulle gjerne venta på det nye menne gidder ikke vente liksom, kanskje jeg benytter meg av angreretten da ;) ehhe

Lenke til kommentar
Ja Geforce 8800GT var utsolgt, men siden jeg skal kjøpe en Samsung Syncmaster 226BW 22" så tenkte jeg at det skjermkortet med 640mb ville være greit pluss at når jeg la inn bestillinga på komplett fikk jeg det skjermkortet for 2400,- og nå koster det 2900,- .. Skulle gjerne venta på det nye menne gidder ikke vente liksom, kanskje jeg benytter meg av angreretten da ;) ehhe

Litt minne er utrolig kjekt med så stor skjerm ja :), godt valg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...