Stylpe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skjedde etter at Superfetch (et minnehåndteringsprogram i Vista) kræsjet, og jeg klikket Find a solution to this problem... Se vedlegget for hva den svarte. Den ber meg altså installere driveren for Vista. Jeg har tenkt lenge på dette, om den ber meg finne driveren for en enhet som kjører under Vista eller noe sånt, men ut fra formuleringen så virker det som den mener jeg faktisk trenger driver for Vista i seg selv. Jaha. Kan jo ikke annet enn å le :!: Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe, standard Microsoft skriveleif :!: Lenke til kommentar
DHM Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 HEHEHHEHEHHEHEHEHEHHEHEHnei Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Mohaha! Okei. Grei leif. Men hva svarte vil Vista at du skulle installere? Javell? Kan du fortelle hva Vista vil at du skal installere? Jeg har faktisk installert en driver til min AM2 CPU til Windows XP Pro x64 på min maskin. Cool And Quiet. Fortell fortell eller dø. Se på den funnside av dette innlegget mitt.... Endret 29. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå