Eldritch Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Herregud, er det nødvendig å quote så jævligt da?? Ja. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det vits i å henge seg så opp i hva herr julepilsen skriver for noe, han gjør det tydeligvis bare for å provosere uansett så, haha. Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Herregud, er det nødvendig å quote så jævligt da?? Ja. elgdrit hysj med deg Er det vits i å henge seg så opp i hva herr julepilsen skriver for noe, han gjør det tydeligvis bare for å provosere uansett så, haha. bare forde eg ikkje mener d samme som de andre mener?? de som går med strømmen i usa?? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det vits i å henge seg så opp i hva herr julepilsen skriver for noe, han gjør det tydeligvis bare for å provosere uansett så, haha. bare forde eg ikkje mener d samme som de andre mener?? de som går med strømmen i usa?? Søtt Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det vits i å henge seg så opp i hva herr julepilsen skriver for noe, han gjør det tydeligvis bare for å provosere uansett så, haha. bare forde eg ikkje mener d samme som de andre mener?? de som går med strømmen i usa?? Søtt penis Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 men men eg skal bestille noen filmer no.. kan noen gi meg noen tips?? helst nyere en 90 tallet ikkje sånne urgamle! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 men men eg skal bestille noen filmer no.. kan noen gi meg noen tips?? helst nyere en 90 tallet ikkje sånne urgamle! Kommer vel an på hvilken sjanger du er ute etter? Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 men men eg skal bestille noen filmer no.. kan noen gi meg noen tips?? helst nyere en 90 tallet ikkje sånne urgamle! Kommer vel an på hvilken sjanger du er ute etter? noe sånn som mean machine eller crank?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror de plakatene kom opp før nyheten om at filmen ikke kommer til norge kom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå