jesbak Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har fått ett geforce2Ti som har noe som ligner på s-video "tv-ut", men den passer ikke. Jeg har fått tak i en plugg som omformer til composite og den passer inn. Det er en 9 pins plugg. Men, tv-ut fungerer ikke. Når tv-ut skal aktivisrers er feltet mørklagt og kan ikke velges. Med andre ord som om det ikke sto noe plugg i skjermkortet?!? Kan noen som har peiling på tv-ut hjelpe????? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Pluggen må være tilkoplet en TV eller video også. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 det er nok en vivo plugg... da må du ha en omformer som gir deg s-vidoe og composite både ut og inn... Lenke til kommentar
jesbak Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 composite kabelen er plugget i tv`n. Men det gir ikke bilde. Prøvde også med tvtool, uten resultat! Lenke til kommentar
jesbak Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 kan noen si noe VIVO. Hva slags type tv-ut er det. Har før bare vært borti s-video og composite!!!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 VIVO er bare en type plugg. I den ligger alle videosignalene. Både inn og ut. Edit: VIVO = Video In Video Out Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 VIVO betyr at du har video in (i tillegg til TV-ut), det burde være en grei sak å finne ut om kortet ditt har dette (f.eks. sjekk hjemmeside til produsent). Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Eg har gf2 ti... Men eg kjøpte gf4 4200XP i dag. Eg spurte komplett.no om dei hadde ein slik kabel til meg som passet til gf2 ti og det hadde dei. Men den kostet 500 eller noe så eg droppet d. Det er ei god stund siden så eg veit ikke prisen nå da. Som sakt har eg kjøpt gf4 4200xp idag til kr. 1599 Så eg vil råde deg til gjøre det samme. Lenke til kommentar
jesbak Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 hva med den pluggen jeg har? Den passer inn. Men jeg teller ni pin på pluggen jeg har og ti pin på skjermkortet. Den går som sagt ut i en standart gul composite. Er ikke dette da en VIVO kabel? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hva med den pluggen jeg har? Den passer inn. Men jeg teller ni pin på pluggen jeg har og ti pin på skjermkortet. Den går som sagt ut i en standart gul composite. Er ikke dette da en VIVO kabel? Tror heller jeg ville kalt den "Vivo til Composite-kabel". Til mitt GF4 kort har jeg en kabel som går ut til Comp. in, Comp out, SVideo in og SVideo out. Lenke til kommentar
jesbak Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 jeg telte pin på pluggen en gang til det er 8 pin. Kan noen med en slik VIVO kabel se hvor mange pin den har. det hadde satt pris på...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå