Crazysteps Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei Er en av administratorene av Flickr-gruppa Score and Comment Et av vilkårene for å være medlem av gruppa er at hver gang man legger til et bilde, så må man kommentere og gi poeng til de tre bildene som ble lagt inn før ditt eget. Noen av medlemmene i gruppa ønsker et ikon som kan følge disse kommentarene, slik at de skiller seg litt ut fra alle de andre kommentarene man får på Flickr. Fra før benytter vi de to følgende ikonene (som det er på høy tid vi bytter ut med noe bedre) Da jeg er umåtelig ræva på å lage slike ting (ja, det er jeg som lagde de to nåværende) så spør jeg først her om det er noen som kunne tenke seg å hjelpe til med et standardikon? Ikonet bør ha noe med fotografering å gjøre, f.eks et gull-SLR kamera eller et SLR med en stor blitz eller liknende. I tillegg tenkte vi å ha to variasjoner av standardikonet, ett for invitasjoner til gruppen og ett som man kan gi til de alle beste bildene. Tar gjerne imot flere forslag... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ingen som tør prøve seg? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvor store skal de være i bredde&høyde i px? Så kan jeg kanskje prøve meg ;P Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hvor store skal de være i bredde&høyde i px? Så kan jeg kanskje prøve meg ;P Kjempeflott. Så lenge de er større enn 100x100 piksler, så kan de være så store de vil. Flickr lager automatisk små versjoner av de. De vi har benyttet hittil har vært 416 x 314 og så er de krympet derfra til 75x75. Full størrelse på nåværende logo Behøver heller ikke være kvadratiske. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Okey, jeg skal se hva jeg kan snekkre sammen, men ikke ha for høye forventingeR:P hehe Men så hvis de er under 100x100 så blir de ikke minimert? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Andre Flickr-logoer (til inspirasjon) Award Diamant i gif Amazing shots Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Prøvde meg på 3 raske:p du får si ifra hvis du misliker dem, eller hvis det er noe endringer du vil ha. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ikke ille, nei. Kanskje litt for minimalistisk? og er kameraet blurry? Hva med å bruke dette bildet? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Okey, her er 2 nye, men synes du de er for små? tok størrelsen etter det ene du la ut senere. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Okey, her er 2 nye, men synes du de er for små? tok størrelsen etter det ene du la ut senere. De var fine, ja. Det jeg mente med størrelsen er at det er det samme om du lager de i den størrelsen de skal være (ca 75x75) eller større, da de blir automatisk forminsket i Flickr. Kan altså lage de i 3000x4000 pixler om man ønsker det. Tusen takk for ikonene. Hva synes dere andre? Noen med innspill? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Denne kanskje? Endret 1. desember 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Takk for forslag. hittil syns jeg Eirikants siste ikoner er de fineste, da de ser ryddig og ordentlige ut. Kom gjerne med flere forslag, behøver ikke være en kopi av de vi hadde fra før. MÅ ikke stå Score and Comment på de heller. Lag de gjerne litt større, 200x200 f.eks. Forslag kan være: Gullkamera Pokal, laget av kamera Pokal med kamera oppi Siluett av mann som tar bilder Utsnitt av 100 pressefolk med store L-tele objektiver eller bare et enkelt, svart kamera med en flott bakgrunn, slik at det står litt ut fra de hvite kommentarsidene på Flickr. evt det pene kameraet jeg linket til lenger oppe.... Setter pris på alle forslag... kom med dem Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hva med noe sånt? eller Med teksten Score and Comment Endret 3. desember 2007 av Crazysteps Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 @Crazy - Var noe i den duren jeg tenkte når jeg såg det, men eksamenstiden er over meg så har dessverre ikke tid før tidligst juleferien. Håper du finner noe du blir fornøyd med. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) coax: stilren og pen. tar den med i vurderinga! I såfall beholder jeg den relativt stor, kanskje 200x200 eller deromkring takk takk! Endret 4. desember 2007 av Crazysteps Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ble til at jeg benyttet den siste der. Enkel, ren og pen. Slik ble den til slutt: Bli gjerne med i gruppa: Score and Comment group Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *gjesp* Hva med å prute på flere forslag? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 *gjesp* Hva med å prute på flere forslag? Bare å komme med de! Er en enkel sak å skifte gruppeikon. Kriteriene er som følger: Minimalisme Eleganse Må inneholde ordene: Score and Comment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå