Gå til innhold

Kjøpte spill på en konto, nå er den slettet. Trenger hjelp!

Coffey

Anbefalte innlegg

Jeg lagde meg flere kontoer, en til EU, en til JP og en til US. Jeg brukte EU kontoen til å spille online med, men ble litt lei av nicket mitt, som var eposten min. Så lagde en ny EU, med et nick jeg ville ha. Så etter det slettet jeg den andre, hva er poenget med to EU'er?

Vel, det var et poeng. For nå funker ingen av spillene jeg kjøpte på den gamle!

Det kommer en feilbeskjed om at eierrettighetene eller noe er invalid.

Dette er jo null poeng i! Hvorfor skal jeg ikke kunne bruke spill jeg har kjøpt på en konto, på en annen? Det funka jo; intill jeg slettet den andre kontoen.

Noen som vet om en måte å få spillene til å funke?

Eventuelt ringer jeg til Sony til slutt.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det er nettopp det som er poenget med at du må kjøpe spill da

Ellers så kunne man jo bare lasta ned de på en pc og overført ;)

Men du får ringe til sony å spørre pent om du kan få "overført" spillene til den andre kontoen elns

Jojo, skjønner det. Men syns det er lite poeng i at opphavsretten ikke skal være på hele maskina, og ikke bare hver konto.

Lenke til kommentar

Har problemer selv med denne greia, hos meg er problemet at jeg ikke får spilt ps1 spill på psp som er lastet ned fra to forskjellige ps storer samtidig. Skal jeg spille spill fra eu ps store må jeg overføre dem fra den kontoen, men da virker ikke spill fra us ps store. For å få det til må jeg overføre dem fra us store kontoen men da virker ikke spill fra eu store. Har prøvd og lure psp med og overføre spillene til pc og etterpå til psp, men den er smartere enn som så. Noen som vet om en løsning?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har problemer selv med denne greia, hos meg er problemet at jeg ikke får spilt ps1 spill på psp som er lastet ned fra to forskjellige ps storer samtidig. Skal jeg spille spill fra eu ps store må jeg overføre dem fra den kontoen, men da virker ikke spill fra us ps store. For å få det til må jeg overføre dem fra us store kontoen men da virker ikke spill fra eu store. Har prøvd og lure psp med og overføre spillene til pc og etterpå til psp, men den er smartere enn som så. Noen som vet om en løsning?

Kanskje det har noe med hvilken konto PSP'en er aktivert sammen med, skal vel være en plass på Account Management.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...