Gå til innhold

Hvordan få PC-en te å "klare" need for speed pro street?

Anbefalte innlegg

Har instalert pro street på PC-en meeen: Grafikken hakker som bare f..

Dette er det jeg har a spes:

Hovedkort Asus A8N-SLI Premium

Ram 1 Gb corsair

CPU type AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3500+

Skjermkort Sapphire Radeon X700 Pro 256MB - Secondary Video Adapter

Holder det med å kun bytte ut skjermkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du vil ha store problemer med å få det til å gå flytende uansett om du klokker opp prosessoren din eller ei. Jeg sitter på en vesentlig kraftigere maskin og ligger jevnt på 30FPS i snitt når jeg skrur grafikken opp til behagelig nivå. Jeg kan ikke kjøre den på maks jeg heller uten hakking.

Spesifikasjoner!

E6400 @ 3424 MHZ

Geforce 8800 GTS (640MB) @ 622/2048MHZ

4 GB Hyper-X PC6400 @ 825MHZ

Need for speed pro street er et helt nytt pc-spill. Det samme kan kanskje ikke sies om hardwaren du har i din maskin? Om du vil dra spillet pent er du helt nødt til å oppgradere ganske kraftig :)

-Øivind-

Lenke til kommentar
Gå inn på denne linken der finner du en lang liste over spill.

Trykk "Can you Run It" når du har funnet NFS Pro Street i listen, da får du opp om du har god nok pc for det som spillet krever ;)

Jeg mener det er ganske stor forskjell på å "få startet spillet" og "nyte spillet", er du ikke enig? Den siden tester vel bare minimumskravene om jeg husker rett? (correct me if I'm wrong)

Lenke til kommentar
Gå inn på denne linken der finner du en lang liste over spill.

Trykk "Can you Run It" når du har funnet NFS Pro Street i listen, da får du opp om du har god nok pc for det som spillet krever ;)

Jeg mener det er ganske stor forskjell på å "få startet spillet" og "nyte spillet", er du ikke enig? Den siden tester vel bare minimumskravene om jeg husker rett? (correct me if I'm wrong)

Kan kanskje stemme det ja :( my bad...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...