VetleRsport Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har instalert pro street på PC-en meeen: Grafikken hakker som bare f.. Dette er det jeg har a spes: Hovedkort Asus A8N-SLI Premium Ram 1 Gb corsair CPU type AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3500+ Skjermkort Sapphire Radeon X700 Pro 256MB - Secondary Video Adapter Holder det med å kun bytte ut skjermkortet? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen som vet? Vell jeg takkler pro street og har nesten samme specs det som sliter mest er cpuen amd atlhon 63 3500 2,2ghz overklokket min til 2,7 ghz prøv på det du Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Formatering av HDD, og Fersk innstalasjon av Windows XP. Så kan du overklokke maskinen om den er kjølig nok. Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tror du vil ha store problemer med å få det til å gå flytende uansett om du klokker opp prosessoren din eller ei. Jeg sitter på en vesentlig kraftigere maskin og ligger jevnt på 30FPS i snitt når jeg skrur grafikken opp til behagelig nivå. Jeg kan ikke kjøre den på maks jeg heller uten hakking. Spesifikasjoner! E6400 @ 3424 MHZ Geforce 8800 GTS (640MB) @ 622/2048MHZ 4 GB Hyper-X PC6400 @ 825MHZ Need for speed pro street er et helt nytt pc-spill. Det samme kan kanskje ikke sies om hardwaren du har i din maskin? Om du vil dra spillet pent er du helt nødt til å oppgradere ganske kraftig -Øivind- Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå inn på denne linken der finner du en lang liste over spill. Trykk "Can you Run It" når du har funnet NFS Pro Street i listen, da får du opp om du har god nok pc for det som spillet krever Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå inn på denne linken der finner du en lang liste over spill.Trykk "Can you Run It" når du har funnet NFS Pro Street i listen, da får du opp om du har god nok pc for det som spillet krever Jeg mener det er ganske stor forskjell på å "få startet spillet" og "nyte spillet", er du ikke enig? Den siden tester vel bare minimumskravene om jeg husker rett? (correct me if I'm wrong) Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå inn på denne linken der finner du en lang liste over spill.Trykk "Can you Run It" når du har funnet NFS Pro Street i listen, da får du opp om du har god nok pc for det som spillet krever Jeg mener det er ganske stor forskjell på å "få startet spillet" og "nyte spillet", er du ikke enig? Den siden tester vel bare minimumskravene om jeg husker rett? (correct me if I'm wrong) Kan kanskje stemme det ja my bad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå