punti Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hallo. Skal hente en Wii på posten i morra. Brikket min gamle:( Men så lurer jeg på, firmware'n. Kan jeg update den uten at wii'en er chippet? Med tanke på at det er Nintendo som legger ut Firmwarene. Fant ikke stort på google:/ Bad english:/ Endret 27. november 2007 av punti Lenke til kommentar
kottila Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hallo. Skal hente en Wii på posten i morra. Brikket min gamle:( Men så lurer jeg på, firmware'n. Kan jeg update den uten at wii'en er chippet? Med tanke på at det er Nintendo som legger ut Firmwarene. Fant ikke stort på google:/ Bad english:/ Er du tilkoblet nett, så kan du gjøre det via en meny. De fleste store spill kommer med en oppdatert utgave av firmware og installerer denne automatisk Lenke til kommentar
punti Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hallo. Skal hente en Wii på posten i morra. Brikket min gamle:( Men så lurer jeg på, firmware'n. Kan jeg update den uten at wii'en er chippet? Med tanke på at det er Nintendo som legger ut Firmwarene. Fant ikke stort på google:/ Bad english:/ Er du tilkoblet nett, så kan du gjøre det via en meny. De fleste store spill kommer med en oppdatert utgave av firmware og installerer denne automatisk Takk for informasjonen. Men hvor skal jeg gå for å oppdatere den? Må jeg laste ned en image-plate? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du får spørsmål om du vil oppdatere med en gang du kobler opp på nettet, hvor du må svare ja eller nei (på om du vil det) resten gjør den selv Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du kan også starte en oppdateringssjekk manuelt i innstillinger. Men det krever fortsatt en aktiv internett tilkobling. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Følger ikke FW-oppgraderinger med spillene også? Jeg måtte i hvertfall oppgradere når jeg kjøpte Super Mario Galaxy, og da tror jeg Wii'en ble opgradert rett fra DVD-en. Fikk ingen beskjed om at Wii'en koblet seg på nett i hvert fall. Lenke til kommentar
punti Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Så det er ikke et must for å ha en chip eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er vell heller omvendt Lenke til kommentar
punti Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 vel, takk for alt av info jeg har fått! men det var snakk om noe automatisk oppdatering? følger det med på spillene? eller?:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Den kommer automatisk opp når du putter i et nytt spill for første gang, men du må godta det før den oppdaterer maskinen. Jeg vil dog annta at du ikke kan starte spillet uten å oppdatere.... Endret 28. november 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hallo. Skal hente en Wii på posten i morra. Brikket min gamle:( Men så lurer jeg på, firmware'n. Kan jeg update den uten at wii'en er chippet? Med tanke på at det er Nintendo som legger ut Firmwarene. Fant ikke stort på google:/ Bad english:/ Forstår ikke helt hva du mener. Nintendo hater chiping av Wii, og en oppdatering kan føre til at Wii med chip blir ødelagt (man får opp advarsel før man laster ned). For å oppdatere en Wii går man ganske enkelt inn på "settings" nede til vestre i hovedmenyen, deretter "wii settings", før man blar seg frem til systemupdate. Seneste oppdatering er 3.1. De nyeste spillene inneholder seneste oppdatering og vil oppdatere maskinen automatisk når du starter spillet. Uten seneste opptatering kan de nemlig ikke kjøre på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå