Caliber Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Skal nemlig ha ny PC, og derfor måtte jeg jakte på ny skjerm. Etter nøye vurdering av div. tester osv. kom det fram at Viewsonic sin P95F+-skjerm ga veldig gode resultater, og var verdt pengene (ca. 3000). Siden jeg skal ha sort pc, ville det vært flott å ha sort skjerm og, ikkesant? Derfor fant jeg omsider ut at Viewsonic hadde en sort modell av denne skjermen, kalt P95F+B (sikkert B for ""black"). For d første, har noen noen erfaringer med denne skjermen i praksis, og d viktigste, vet noen hvor jeg kan få tak i denne skjermen for en rimelig penge?? Kom gjerne med forslga til andre 19" CRT-skjermer dere har å anbefale...! Her kommer en link med en test av skjermen: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...eid=1316&page=1 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg kjøpte min på www.databutikken.com Konge skjerm imo! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg kjøpte min på www.databutikken.com Konge skjerm imo! Sikker på at det var akkurat denne skjermen, P95F+B.........??!! Sjekket siden deres, og fant nemlig ikke skjermen...... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 100% sikker. Har regninga her . Mulig den er gått ut av salg? Lenke til kommentar
knaa Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Itbutikken.no har den. http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=29420 Tror ikke den er svart, dakkar deg Leste en test av den på Tomshardware tror jeg, meget bra resultat der og. Vil ha den selv, sitter med en gammel 17" Targa nå Lenke til kommentar
honnings88 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har en viewsonic p70f. Disse skjermene reagrer på magneter noe voldsomt. Kan ikke ha høytalere ved siden av skjermen uten at det blir blasse farger i hjørnene. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Du får svart også Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Fikk min p95f+ (Hvit) i dag fra Quad.no. Må bare si at denne skjermen er DRITBRA.. Bildet er suverent, og brighntess knappen er konge når du spiller... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Du får svart også Hvor får jeg den i svart, på itbutikken.no?? Bra å høre at feedbacken om denne skjermen er så bra da! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vær oppmerksom på at det har vært utroli høy feilrate på P95f+ skjermene. Jeg, som flere andre her på forumet, har fått merke det. Men hvis du først får en skjerm uten feil, så er denne veldig bra! Kanskje Viewsonic har skjerpa seg slik at de skjermene som nå finnes i butikkene er feilfrie? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har hørt at en del folk har hatt problemer med p95-skjermene. Så kjøp heller p90f, denne er det ikke noe tull med, jeg har den selv, og er svært fornøyd med den. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har hørt at en del folk har hatt problemer med p95-skjermene.Så kjøp heller p90f, denne er det ikke noe tull med, jeg har den selv, og er svært fornøyd med den. Pass på nå. Det er P95+ det har vært problemer med, ikke P95. Lenke til kommentar
knaa Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vel, har lest endel tester av 95f+ (som er bedre en 95f?), og ingen har hatt noen problemer. p95f+ er nok å foretrekke ovenfor p90 siden p95+ er så annerkjennt.... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vel, har lest endel tester av 95f+ (som er bedre en 95f?), og ingen har hatt noen problemer. p95f+ er nok å foretrekke ovenfor p90 siden p95+ er så annerkjennt.... Jeg fikk den svart på databutikken.com... Fikk TCO97" merke isteden for 99" (elns) fordi skjermen var svart. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vel, har lest endel tester av 95f+ (som er bedre en 95f?), P95f er best...merkelig nok. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Vel, har lest endel tester av 95f+ (som er bedre en 95f?), og ingen har hatt noen problemer. p95f+ er nok å foretrekke ovenfor p90 siden p95+ er så annerkjennt.... Jeg fikk den svart på databutikken.com... Fikk TCO97" merke isteden for 99" (elns) fordi skjermen var svart. Ser visst ikke ut som om de fører den lengre, de har "bare" p95 nå...*sukk* Noen ANDRE som vet hvor jeg kan få denne (p95f+B) i sort......?? Takk for tipsene og kommentarene.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Kom igjen a, jeg må vite dette, hvor får jeg P 95+ i SORT..........?(P 95+B) Anstreng dere litt, vær så snill hjelp meg her a, keen på å finne den skjermen! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Ingen som vil hjelpe en stakkar på jakt etter en viewsonic P 95F+B..??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå